پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پلیس اعلام کرد: نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب و عفت عمومی، در زمان و مکان مورد نظر، آنها را نسبت به عواقب قانونی تکرار این جرم مطلع می نماید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس تهران یک هفته سراسر سبز را پشت سر گذاشت. اما آیا می‌توان به پایداری روند صعودی نماگرهای سهامی امید داشت؟ کارشناسان بازار سهام اظهارات گوناگونی برای تبیین این پرسش به میان می‌آورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تامین اجتماعی خراسان رضوی به شعب زیرمجموعه خود در بخشنامه ای اعلام کرد که باید جداسازی محیط بانوان در محل کار فوری اجرایی شود.

وب‌گاه فرارو

تلاش‌های کارآگاهان جنایی البرز پس از 10 ماه سرانجام به ثمر نشست و رد پای قاتلان فراری در 5 استان و شهرستان کشور شامل کرمان، مازندران، تهران بزرگ، ورامین و کرج دیده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی چگونگی تامین اعتبار طرح‌های آزادراهی درحال اجرای این وزارتخانه را شرح داد و گفت: مجوز 35 طرح اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی از سازمان برنامه و بودجه اخذ شده است.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: وضعیت کنونی منابع آبی تهران و میزان بارش‌ها از ابتدای سال آبی تاکنون بیانگر این است که امسال سال دشوارتری برای تامین آب پیش رو داریم.

خبرگزاری مهر

مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مهلت 10 روزه بارگذاری مستندات رتبه‌بندی برای معلمان 10 استان در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت ابراهیم رئیسی، گامی تازه در مسدود ساختن، قطع و فیلتر دائمی واتساپ در ایران برداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متاسفانه به نظر می‌رسد بخشی از رده‌های میانی دستگاه قضا و همچنین ضابطان قضایی چشم خود را بر عفو اعطا شده توسط رهبری بسته و بر پیگیری پرونده و محاکمه افراد مشمول عفو، اصرار دارند.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه 19 فروردین 1402 را از نظر می‌گذرانید.

وب‌گاه فرارو

قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - فرماندار فاریاب گفت: زلزله 4.1 ریشتری بامداد امروز شهرستان فاریاب واقع در جنوب استان کرمان هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویربرداری فیلم کوتاه «سرد روشن» پایان یافت و وارد مرحله پس‌تولید شد.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان هواشناسی از نامناسب بودن شرایط تامین آب برنج گیلان خبر داد و گفت:‌سد سفیدرود از استان‌هایی تغدیه می‌شود که وضعیت بارندگی آنها نامطلوب است.

خبرگزاری مهر

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد 63 قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه پنجمین دوره جایزه ادبی «الوند» (کتاب سال الوند) اسامی آثار راه‌یافته به مرحله نهایی داوری برای دریافت تندیس «کتاب سال» و کتاب به انتخاب «انجمن علمی نقد ادبی ایران» را معرفی کرد.