جمعه 31 فروردین 1403

استقبال دی‌ماریا از تصمیم امباپه برای ماندن در PSG: رئال مادرید مردمی پیچیده دارد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
استقبال دی‌ماریا از تصمیم امباپه برای ماندن در PSG: رئال مادرید مردمی پیچیده دارد

بال آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن درباره تصمیم هم‌تیمی‌اش برای رد پیشنهاد رئال مادرید اظهارنظر کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنخل دی‌ماریا شب گذشته (شنبه) با انجام آخرین بازی‌اش برای پاری‌سن‌ژرمن مقابل متز با هم‌تیمی‌هایش در تیمی که سال 2015 به آن پیوسته بود، وداع کرد.

او که در آخرین بازی‌اش برای پاریسی‌ها یک گل به ثمر رساند، به طور ویژه مورد توجه هواداران و هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت.

دی‌ماریا در پایان بازی گفت‌و‌گویی کوتاه با رسانه‌ها انجام داد و در آن درباره تمدید قرارداد امباپه با PSG تا سال 2025 صحبت کرد.

ستاره آرژانتینی پاریسی‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا امباپه در پایان قرارداد جدیدش با این تیم به رئال مادرید خواهد رفت گفت: تا جایی که من می‌دانم، رئال مادرید افراد پیچیده‌ای دارد. برنابئو جای سختی برای بازی کردن است، هر چند که کیلیان آن‌قدر استعداد و توانایی دارد که انتظارات آنها را هم برآورده کند.

دی‌ماریا افزود: من فکر می‌کنم که کیلیان تصمیم درستی اتخاذ کرده است. او جوان است و هنوز فرصت بازی در رئال مادرید یا هر جای دیگری که بخواهد را دارد. حتی در پایان قرارداد جدیدش هم 26 ساله خواهد بود. کیلیان هنوز کلی راه در پیش دارد. من دوست دارم که او تاریخ‌سازی کند و این کار را هم اینجا انجام دهد. او الان نزدیک به 200 گل زده است.

جزئیاتی عجیب از توافق امباپه برای تمدید قرارداد با PSG؛ ماندن به شرط ریاست بر باشگاه! تیتر طعنه‌آمیز «اکیپ» درباره ناکامی رئال مادرید برای خرید امباپه + عکس