شنبه 1 اردیبهشت 1403

استقرار بیمارستان صحرایی با ظرفیت 400 رمدسیویرتراپی روزانه در شهرستان بهارستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
استقرار بیمارستان صحرایی با ظرفیت 400 رمدسیویرتراپی روزانه در شهرستان بهارستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و باتوجه به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا درکشور، بنیاد احسان با استقرار بیمارستان‌های سیار و صحرایی احسان در مناطق مختلف کشور به کمک کادر درمانی کشور آمده است.

سعید سلیمانی افزود: در جدیدترین اقدام بنیاد احسان، 2 چادر بیمارستانی احسان با ظرفیت 20 تخت بستری و قابلیت 400 نفر درمان روزانه رمدسیویرتراپی برای یاری کادر درمان بیمارستان امام حسین شهرستان بهارستان اعزام شد. مدیرعامل بنیاد احسان درخصوص سایر بیمارستان‌های مستقرشده احسان نیز گفت: پیش از این بیمارستان صحرایی احسان در کنار بیمارستان میلاد تهران استقرار یافته و تاکنون برای 8 هزار نفر خدمات درمانی انجام داده است.

وی افزود: بیمارستان سیار احسان در بیمارستان‌های کرونایی تهران به انجام خدمات درمانی مشغول است که شامل 3 هزار درمان سرپایی و رمدسیویرتراپی در بیمارستان بوعلی، 16 هزار رمدسیویرتراپی در بیمارستان مسیح دانشوری و 800 بستری کامل در بیمارستان امام حسین تهران می‌باشد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که از ابتدای شیوع ویروس کرونای دلتا در کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان، در بیمارستان سیاراحسان در زاهدان تاکنون 1700 بیمار رمدسیورتراپی و سرپایی درمان شده‌اند.