جمعه 10 فروردین 1403

استقلال - ملوان در انزلی برگزار می‌شود /95 درصد مشکلات رفع شده است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
استقلال - ملوان در انزلی برگزار می‌شود /95 درصد مشکلات رفع شده است

رئیس هیئت فوتبال انزلی گفت: مشکلات ورزشگاه تختی برطرف شده و به طور حتم دیدار استقلال و ملوان در انزلی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال انزلی گفت: مشکلات ورزشگاه تختی برطرف شده و به طور حتم دیدار استقلال و ملوان در انزلی برگزار خواهد شد.

محمود رمضانی پور رئیس هیئت فوتبال انزلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه گفته می‌شد بازی استقلال و ملوان از هفته دوم لیگ برتر در انزلی برگزار نخواهد شد، گفت: هفته اول دیدارها بدون تماشاگر بود اما این فرصت را داشتیم که نواقص اعلام شده از سوی سازمان لیگ را برطرف کنیم. با زحماتی که عوامل ورزشگاه تختی کشیدند بین 95 تا 99 درصد مشکلات حل شده است و بازی می‌تواند در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شود. البته این منوط به بازدید میدانی مسئولان سازمان لیگ است. از نظر ما هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار وجود ندارد و ورزشگاه آماده است میزبان این دیدار حساس باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گفته می‌شود هفته دوم هم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، آماده میزبانی از استقلال هستیم. شواهد و قرائن نشان می‌دهد که هفته دوم هم حضور تماشاگران ممنوع خواهد بود. تنها مشکلی که در حال حاضر ما در حال رفع آن هستیم، بحث گیت ها است که آن هم در حال برطرف کردن است. تمام هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا هر چه زودتر این مشکل هم برطرف شده تا اگر قرار شد هواداران به ورزشگاه بیایند، هیچ مشکلی برای ورود آنها به وجود نیاید.

رمضانی پور در پاسخ به این پرسش که آیا رسماً به شما اعلام شده است که بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد؟ گفت: رسماً چیزی به ما اعلام نشده اما شفاهی گفته‌اند دیدارهای هفته دوم هم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و ما هم تابع دستورات سازمان لیگ هستیم.

رئیس هیئت فوتبال انزلی در پایان خاطرنشان کرد: ورزشگاه انزلی قدمت دیرینه ای دارد. با فرصتی که داشتیم این استادیوم را به روزرسانی کردیم. بخش‌های زیادی از اشکالات این ورزشگاه را برطرف کردیم. نیمکت‌ها را عقب بردیم، سکوها را برایشان صندلی تعبیه کردیم. میکسدزون را درست کردیم و تقریباً مشکلات زیادی را برطرف کردیم تا ورزشگاه برای بازی‌های لیگ برتر با بودن تماشاگران آمادگی لازم را داشته باشد.