پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

استقلال و پادوانی؛ تأخیر مجدد در اعلام رأی پرونده

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استقلال و پادوانی؛ تأخیر مجدد در اعلام رأی پرونده

رأی پرونده شکایت لئاندرو پادوانی بازیکن برزیلی و سابق استقلال از این باشگاه به شکل عجیبی و برای یک بار دیگر به تعویق افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، لئاندرو پادوانی بازیکن سابق استقلال است که در جریان دیدار برابر فولاد از لیگ هفدهم، دچار مصدومیت شدید از ناحیه نخاعی شد و پس از آن اتفاق، هرگز نتوانست به میادین بازگردد و از آن زمان تاکنون زندگی خود را روی ویلچر میگذارند.

بیش از 2 سال است که این بازیکن با طرح شکایتی از باشگاه استقلال در دادگاه CAS، خواستار پرداخت جریمه سنگین و 9 میلیون دلاری شده است.

در دی ماه گذشته بود که جلسه استماع طرفین برگزار شد که پیش از این قرار بود رأی پرونده 19 فروردین برگزار شود که به تاریخ 13 خرداد موکول شد. سپس قرار بود رأی این پرونده 17 مرداد اعلام شود که مجددا به تأخیر افتاد.

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای در این باره نوشته است: اعلام رای پرونده پادوانی بار دیگر به تعویق افتاد و با اعلام دادگاه عالی ورزش رای این پرونده 18 شهریور سال جاری صادر می‌شود.

حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال با تایید مطلب فوق، اظهار کرد: پیش از این قرار بود 17 مرداد رای نهایی این پرونده صادر شود که با اعلام دادگاه عالی ورزش، این موضوع به تعویق افتاد.