جمعه 31 فروردین 1403

اسپانیا یک - لهستان یک / موراتا، بلای جان لاروخا

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
اسپانیا یک - لهستان یک / موراتا، بلای جان لاروخا

اسپانیا در دومین دیدارش در چارچوب یورو 2020 مقابل لهستان متوقف شد.

به گزارش ایسنا، اسپانیا و لهستان در دومین دیدارشان در چارچوب مرحله گروهی یورو 2020 به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید.

موراتا در دقیقه 25 برای اسپانیا و لواندوفسکی در دقیقه 54 برای لهستان گلزنی کردند. با این نتیجه اسپانیا و لهستان به ترتیب با دو و یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی گروه E قرار گرفتند.

آلوارو موراتا در دقیقه 25 روی پاس عالی جرارد مورنو دروازه لهستان را باز کرد که داور ابتدا آفساید اعلام کرد اما پس از بررسی VAR گل سالم اعلام شد تا لاروخا یک بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه اسپانیا سوار بازی بود تا اینکه نیمه دوم شروع شد. لهستانی‌ها در ابتدای نیمه دوم تلاش زیادی برای گل‌زنی کردند تا اینکه لواندوفسکی در دقیقه 54 با ضربه سری زیبا دروازه اسپانیا را باز کند و بازی به تساوی کشیده شود.

اسپانیایی‌ها پس از این گل به خودشان آمدند و حملات زیادی رو دروازه لهستان رفتند اما حتی نتوانستند ضربه پنالتی دقیقه 58 را به گل‌تبدیل کنند. دراین صحنه مورنو پنالتی را به تیرک ضد و موراتا در برگشت نتوانست دروازه خالی را باز کند. البته این تنها توپی نبود که موراتا از دست داد. مهاجم لاروخا در این دیدار چندین و چند موقعیت صد درصد را از دست داد.

در این دیدار اسپانیا همانند بازی قبلی‌اش مقابل سوئد توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشت اما این برتری آماری نتوانست کمکی به آن‌ها کند و در دومین دیدارش هم متوقف شد.

انتهای پیام