جمعه 31 فروردین 1403

اسکوچیچ: تصمیم تاج باعث شد تا بیکار باشم / امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی انجام دهد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
اسکوچیچ: تصمیم تاج باعث شد تا بیکار باشم / امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی انجام دهد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من تصمیم تاج را پذیرفتم و الان بدون کار اینجا هستم و می‌خواهم در چند ماه آینده استراحت کنم.

اسکوچیچ در کشورش در مصاحبه با «رادیو ریجیکا» سفره دلش را باز کرد و برای اولین بار درباره اخراجش از سمت مربیگری تیم ملی ایران صحبت کرد.

اسکوچیچ درباره اینکه جام جهانی را باید از پشت تلویزیون نگاه کند، گفت: بله متاسفانه. این چیزی است که برای من اتفاق افتاد و از کنترل من خارج است. من با ایران بهترین نتایج را در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 کسب کردم. بازی‌های زیادی را پیروز شدیم و رکورد‌هایی را ثبت کردیم.

وی درباره اقدام مهدی تاج مبنی بر برکناری اش گفت: بعد از انتخاب رئیس جدید فدراسیون، مهدی تاج تصمیم به برکناری من گرفت. من تصمیم تاج را پذیرفتم و الان بدون کار اینجا هستم. می‌خواهم در چند ماه آینده استراحت کنم.

سرمربی سابق ایران ادامه داد: بعد از نتایج خوب با تیم ملی ایران وضعیت من در دنیای مربیگری بهتر شده، قیمت من افزایش یافته است و چند پیشنهاد هم دریافت کردم، اما قبل از تصمیم گیری باید خیلی خوب همه پیشنهادات را بررسی کنم. جام جهانی از من گرفته شد، اما نتایج و رکورد‌ها در تاریخ تیم ملی ایران می‌ماند. امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال