چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اشتباه کمتر بازیکنان موجب پیروزی قزوین در برابر تیم مریوان شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اشتباه کمتر بازیکنان موجب پیروزی قزوین در برابر تیم مریوان شد

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شورا و شهرداری قزوین گفت: در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور موفق شدیم، تیم خوب راهیاب ملل مریوان را با اشتباه کمتر بازیکنان درهم بکوبیم و به 2 امتیاز شیرین این دیدار دست یابیم.

مسعود آرمات روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ما در دیدار قبلی خود مقابل خاتم اردکان شکست خورده بودیم و در این بازی هم در آستانه شکست بودیم ولی چون می‌دانستیم بازی سختی را در پیش رو داریم، نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم.

وی اضافه کرد: از آن سو، تیم راهیاب ملل مریوان بازی قبلی خود را برده بود و با روحیه بالایی برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان می‌آمد و لازم بود برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گیرد.

آرمات گفت: با توجه به اینکه ما بازی قبلی را واگذار کرده بودیم، بازیکنان تیم از نظر روحی و روانی در سطح پایینی قرار داشتند ولی ما در فرصت کوتاه دو دیدار، برای تقویت بازیکنان از نظر روحی و روانی کار کردیم تا انگیزه لازم را برای حضوری موثر و قوی در این دیدار کسب کنند.

وی اضافه کرد: خوشخبتانه بازیکنان تیم شهرداری قزوین به تمامی آنالیزها و صحبت‌های انجام شده به خوبی توجه کردند و در نهایت پیروزی سه بر 2 به نفع تیم شهرداری قزوین رقم خورد.

این مسوول ورزشی خاطر نشان کرد: تیم راهیاب ملل مریوان نیز در این دیدار بسیار خوب ظاهر شد و باید به بازیکنان و سرمربی آن آرش صادقیانی خسته نباشید و خداقوت گفت.

وی اضافه کرد: اگرچه این تیم دیر تشکیل شده است ولی بازیکنان آن خیلی خوب هماهنگ شده‌اند و با این باخت هیچ چیزی از ارزش های تیم مریوان کم نمی‌شود.

آرمات گفت: ما توانستیم با اشتباهات کمتر و مقداری آنالیز بهتر، تیم خوب مریوان را شکست دهیم و به روند پیروزی خود بازگردیم.

در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران، شهرداری قزوین روز گذشته در برابر تیم راهیاب ملل مریوان با نتیجه سه بر 2 به برتری رسید.

تیم شورا و شهرداری قزوین هم اینک با سه برد و هشت امتیاز در رده 11 جدول لیگ برتر والیبال مردان کشور قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*