پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اصناف و بازاریان هوای همه مردم را داشته باشند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اصناف و بازاریان هوای همه مردم را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا حسن پور مسئول بسیج اصناف و بازاریان در نامه‌ای از کسبه سراسر کشور خواست،‌در این شرایط هوای مردم را داشته باشند و با انصاف با مردم برخورد کنند.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: از همه مردم صبور ایران که الحمد لله رب‌العالمین به دولت خودشان توجه کردند تشکر می کنم، امیدوارم که همه دوستان ما در همه کشور، روستاها، شهرها و مجموعه‌های صنفی با همدلی و همراهی با عرضه کالاها به مردم و علی الخصوص دستگیری از محرومان جامعه همچون زمان کرونا همراه باشند.

حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، بیان کرد: ابتدا از همه کسبه محترم و همه بازاریان و اصنافی که بعد ازاجرای طرح اصلاح یارانه‌ها تشکر می‌کنم که به کمک دولت شتافتند و همچنین به مردم خدمت رساندند، واقعاً این برگ زرینی بود بر خدماتی که اصناف و بازاریان در طول انقلاب اسلامی داشتند که با رعایت انصاف و عرضه کالاهای فراوان توانستند، این موضوع را مدیریت کنند و امیدوارم این انصافی که در اکثر کسبه هست به همه کسبه سرایت پیدا کند.

وی همچنین افزود: از همه دوستانی که در خصوص کنترل بازار تلاش‌های فراوانی کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم که همه اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی با توجه به اینکه همه در یک کشتی نشستیم، همیاری و همدلی کنید تا از این طرحی که ضروری بود و باید سالهای قبل انجام می شد و دولت مردمی شروع کرد بهره کافی را ببریم.

حسن پور بیان کرد: از همه مردم صبور ایران که الحمدلله رب العالمین به دولت خودشان توجه کردند تشکر می کنم، امیدوارم که همه دوستان ما در همه کشور، روستاها، شهرها و مجموعه های صنفی با همدلی و همراهی با عرضه کالاها به مردم و علی الخصوص دستگیری از محرومان جامعه همچون زمان کرونا همراه باشند.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پایان افزود: امیدوارم همه اصناف و بازاریان هوای همه مردم را داشته باشند و همه مردم ایران و فعالان اقتصادی دست به دست هم دهند و بتوانیم شاهد شکوفایی کشور باشیم.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کسبه و اصناف این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است