جمعه 10 فروردین 1403

اطلاعات جدید از ایرپادز پرو 2 اپل + عکس

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
اطلاعات جدید از ایرپادز پرو 2 اپل + عکس

به تازگی خبری در رابطه با ایرپادز بی‌سیم مورد انتظار اپل یعنی ایرپادز پرو 2 منتشر شد که به لطف آن توانستیم به اطلاعات خوبی پیرامون این محصول دست پیدا کنیم.

به گزارش مشرق، طبق جدیدترین شایعاتی که در رابطه با ایرپادز پرو 2 وجود دارد، به نظر می‌رسد این محصول قرار است اواخر امسال رسما رونمایی و راهی بازار شود. متأسفانه این محصول خیلی توجه افشاگران و خبرگزاری‌های مختلف را به خود جلب نکرده چرا که طی چند ماه اخیر، در مقایسه با سایر محصولات اپل کمتر در رابطه با آن شنیده‌ایم.

با این حال همان تعداد کم خبری که در رابطه با این محصول وجود دارد، نوید یک گجت فوق‌العاده قدرتمند را می‌دهد. اگر تمام اطلاعاتی که یکی از افشاگران با نام 52audio منتشر کرده درست از آب در بیایند، باید در ماه سپتامبر شاهد رونمایی از محصولی باشیم که در مقایسه با نسل قبل به شکل محسوسی بهتر و قدرتمندتر است. این در حالی است که ایرپادز پرو همین حالا هم توانسته با بهره‌مندی از قابلیت‌های جذاب فراوان، از لحاظ فروش، تمام محصولاتی را که برای رقابت با آن عرضه می‌شوند پشت سر بگذارد. گفته می‌شود ایرپادز پرو 2 اپل قرار است از لحاظ طول عمر باتری و کیفیت صدا در مقایسه با نسل قبل عملکرد بهتری داشته باشد. اما گل سر سبد ماجرا، سنسور تشخیص ضربان قلبی است که در آن تعبیه خواهد شد. علاوه بر این‌ها، امکان بهبود شنوایی و بهره‌مندی از USB-C هم از دیگر مشخصاتی خواهند بود که حتی روی کاغذ هم عالی به نظر می‌رسند.

اینطور که به نظر می‌رسد، گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ که گفته می‌شود آگوست امسال به همراه گوشی‌های سری گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 عرضه می‌شود، هیچ شانسی برای رقابت با ایرپادز پرو 2 اپل نخواهد داشت. حداقل اگر این خبرها درست از آب در بیایند. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی ساخت ایربادز، آن‌ها را به قابلیت حذف نویز اکتیو مجهز می‌کنند. تا حدودی هم می‌توان گفت عملکرد آن‌ها رضایت‌بخش است. از آن‌جایی هم که این محصولات قیمت بسیار پایین‌تری از نماینده‌ی اپل دارند، بسیاری‌ها ترجیح‌شان خرید آن‌هاست. بنابراین برای اپل فقط ارتقای قابلیت حذف نویز اکتیو برای اینکه از سایر شرکت‌ها تمایز داشته باشد کفایت نمی‌کند. چون یک بادز با قیمت 250 دلار یا بیشتر باید انتظارات بیشتری را برآورده کند. البته که ایرپادز پرو 2 از لحاظ حذف نویز پیشرفت محسوسی خواهد داشت. خصوصا اینکه گفته می‌شود این قابلیت قرار است به صورت تطبیق‌پذیر در این ایربادز مورد انتظار تعبیه شود. اما به نظر می‌رسد رمز موفقیت این نسل را باید در جای دیگری غیر از حذف نویز جست‌وجو کرد و آن هم چیزی نیست جز، قابلیت‌های سلامتی. اینطور که به نظر می‌رسد، اپل می‌خواهد ایرپادز پرو 2 را به سنسور ضربان قلب مجهز کند. این یعنی حتی اگر بودجه‌ی کافی برای خرید اپل واچ را ندارید که مراقب سلامتی شما باشد، می‌توانید با پرداخت نیمی از مبلغ آن، یک ایرپادز پرو 2 خریداری کنید تا همان کار را برایتان انجام دهد.

البته اپل در مقایسه با سایر شرکت‌ها، در این بخش‌ها قابلیت‌های مختلفی را تست می‌کند. بنابراین نمی‌توان با قاطعیت گفت که حتما ایرپادز پرو 2 به سنسور ضربان قلب مجهز خواهد شد. از طرفی گفته می‌شود امکان جدیدی قرار است به این محصول اضافه شود که به لطف آن، کاربرانی با مشکل شنوایی می‌توانند بهتر بشنوند. این قابلیت فوق‌العاده کاربردی و جذاب است و اگر به ایرپادز پرو 2 اضافه شود و به درستی هم کار کند، قطعا نماینده‌ی اپل می‌تواند از لحاظ فروش، رکوردشکنی کند. هرچند بسیاری از خبرگزاری‌ها اضافه شدن این قابلیت را در حد یک شایعه می‌دانند و معتقد هستند اگر اپل بخواهد ایرپادزی را به آن مجهز کند، نسل بعدی ایرپادز پرو 2 خواهد بود. با این حال حتی اگر این دو قابلیت جذاب (ضربان قلب و کمک به شنوایی) در ایرپادز پرو 2 استفاده نشوند، باز هم این محصول آنقدر قابلیت جذاب خواهد داشت که نظر مثبت کاربران را جلب کند. از جمله این موارد می‌توان به تراشه‌ی جدید H1 اشاره کرد که به افزایش کیفیت صدا کمک می‌کند. همچنین گفته می‌شود مصرف انرژی در نسل جدید کمتر خواهد بود، طول عمر باتری بهبود خواهد داشت و کیفیت صدا و حذف نویز هم بهتر خواهد شد.

منبع: مجله دیجی کالا

اطلاعات جدید از ایرپادز پرو 2 اپل + عکس 2
اطلاعات جدید از ایرپادز پرو 2 اپل + عکس 3