پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اعتصاب غذا و تحصن یک نماینده در مجلس

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
اعتصاب غذا و تحصن یک نماینده در مجلس

ایسنا نوشت: یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود از تحصن و اعتصاب غذا در دفتر کاری‌اش خبر داد و گفت: در حمایت از محتاجین به نان شب و گرفتاران و به خاطر عدم صداقت برخی مسوولان این کار انجام می‌دهم.

مصطفی رضا حسینی قطب آبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود در انتقاد از وضعیت اقتصادی گفت: مردم می‌گویند اقتصادشان موقعی رو به زوال رفت که ربا وارد آن شد و دستور خدا، قرآن و دین در آن نادیده گرفته شد. بانک‌ها پول مردم را جمع کردند و از همان پول به مردم وام دادند و سودهای کلان گرفتند و تاخیر و جریمه اخذ کردند در نتیجه هم اقتصاد خراب شد و هم اسلام بدنام.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم می‌گویند جبهه‌های اصول گرا و اصلاح طلبی موجبات اختلاف‌های خانوادگی را فراهم کرده است و همچنان برادر با برادر و پدر با پسر را به دنبال منافع فردی و حزبی انداخته و هر روز به کالبد کشور آسیب می‌زند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که رزمندگان و آزادگان و خانواده‌های شهدا مورد بی مهری هستند، گفت: باید به داد آنها رسید. نباید بگذاریم که جانبازان و آزادگان برای مطالبه حق خود تجمع کنند. آنها سالیانی پیش برای دفاع از وطن خود جنگیدند و امروز باید از بیکاری فرزندانشان خجالت بکشند.

رضاحسینی خطاب به مقام معظم رهبری گفت: امروز در کشور لایه لایه سیم‌های خاردار بی ارزشی کشیدند تا ارزش‌ها نتوانند از آن عبور کنند. امروز میدان‌های مین تجمل گرایی و ثروت کاشتند تا فقرا و وارثان اصلی انقلاب زمینگیر شوند.

وی تاکید کرد: هنوز جنگ تمام نشده است دیروز با دشمنان بیرونی و امروز هم با دشمنان بیرونی و هم با بدخواهان داخلی.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در ادامه نطق خود تحصن و اعتصاب غذای خود در دفتر کارش در طبقه ششم مجلس را اعلام کرد و ضمن عذرخواهی از خانواده‌اش گفت: به عنوان سرباز ولایت در حمایت از محتاجین به نان شب و گرفتاران و به خاطر عدم صداقت برخی مسوولان این کار را انجام خواهم داد.

27215

کد خبر 1455702
اعتصاب غذا و تحصن یک نماینده در مجلس 2