پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

افشاگری یک مقام سابق پاکستان درباره توطئه جدید آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
افشاگری یک مقام سابق پاکستان درباره توطئه جدید آمریکا

اقتصادنیوز: در پی ربوده شده دستیار ویژه نخست‌وزیر سابق پاکستان، این حزب آمریکا را به طراحی توطئه برای پیگیری برنامه تغییر رژیم در این کشور متهم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نخست وزیر سابق پاکستان، ربودن یکی از اعضای سابق دولت خود را توطئه مشترک دولت فعلی اسلام آباد و آمریکا دانست.

اسپوتنیک گزارش داد، در پی ربوده شده دستیار ویژه «عمران خان» نخست وزیر سابق پاکستان، این حزب آمریکا را به طراحی توطئه برای پیگیری برنامه تغییر رژیم در این کشور متهم کرد.

نخست وزیر سابق پاکستان در واکنش به این حادثه اعلام کرد: این آدم ربایی است، نه بازداشت. آیا چنین اعمال شرم آوری می تواند در هر دموکراسی رخ دهد؟ با نیروهای سیاسی به صورت یک دشمن رفتار می شود و همه اینها برای این است که ما وادار به پذیرش دولت شیادان تحت حمایت عوامل خارجی شویم.

عمران خان همچنین بیانیه‌ای ویدیویی از راننده شهباز گیل را به اشتراک گذاشت که در آن عنوان می شود که این سیاستمدار حزب تحریک انصاف پاکستان پس از شکنجه شدن، با اعمال زور از ماشین خود بیرون کشیده شده است.

حزب تحریک انصاف پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد «شهباز گیل» دستیار ویژه سابق نخست وزیر سابق پاکستان در جاده ای شلوغ در اسلام آباد پایتخت این کشور به دست افراد ناشناس ربوده شده است.

«شیرین مزاری» وزیر سابق دولت پاکستان نیز در این باره گفت که ربوده شدن سیاستمدار حزب تحریک انصاف بخشی از طرح بزرگ توطئه آمریکا و عوامل آن برای تغییر رژیم در پاکستان است.

حزب تحریک انصاف همچنین طی بیانیه ای، اعلام صورت گرفته از سوی پلیس اسلام آباد مبنی بر اینکه گیل به دلیل اقدامات عمومی علیه نهادهای دولتی و تحریک مردم به شورش بازداشت شده، را رد کرد.

همچنین بخوانید