چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه الف

رییس سازمان خصوصی سازی از واگذاری سهام دولت در هلدینگ خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور گفت: با تمرکز روی سی‌ان‌جی بدون اینکه دولت یک ریال سرمایه‌گذاری کند امکان جایگزینی روزانه تا 20 میلیون لیتر بنزین وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هر دو ماه یکبار از اعزام سومین کشتی حامل بار صادراتی در اردیبهشت ماه سال 1402 به این کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از قرارداد ساخت یک‌میلیون و 200 هزار مسکن ملی توسط سرمایه‌گذاری خارجی خبر داد و گفت: این شرکت خارجی با مبلغی معادل 4 میلیون و 700 هزار تومان به ازای هر متر مربع و بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیزدهمین دوره اجلاس شورای حکام مرکز مدیریت آب شهری روز پنجشنبه (فردا) به میزبانی تهران وبا حضور مقام‌های آبی از 16 کشور و سازمان بین‌المللی آغاز به کار می‌کند تا تهران را تبدیل به محوری مهم در تعاملات آبی منطقه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر ایتالیا ادعای رسانه‌های این کشور درباره آمادگی رم برای ارسال جنگنده به کی‌یف را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت 28 میلیون و 800 هزار تومان معامله می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان راهداری فعالیت اسنپ در بخش برون‌شهری را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: برای حمل مسافر یا کالا در جاده‌های کشور باید سند حمل دریافت شود.

خبرگزاری مهر

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات حمل‌ونقل چندوجهی اعم از جاده‌ای و ریلی این آمادگی را دارد تا خدمات حمل محمولات صادراتی ایران را به مقاصد تعیین شده اعزام نماید.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: در حال اصلاح میراث 10 سال گذشته هستیم.

وب‌گاه الف

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اقدام مثبت بانک مرکزی در مورد راه‌اندازی مرکز مبادله طلا و ارز ایران گفت: دولت برای موفقیت این طرح باید مراقب قاچاق ارز باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دوم اسفند روز مهمی برای بازار ارز تهران بود و تغییر و تحولات جدیدی برای آینده دلار رقم خورد. دلار سهیمه ای حذف شد و دلار جدید (مبادله ای) متولد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ثبت نام پیش فروش کوییک و ساینا برای متقاضیان عادی و مادران از ساعت 9 صبح امروز در سایت فروش محصولات سایپا آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت کشاورزی گفت: در قرارگاه امنیت غذایی طرح تشدید نظارت بر بازار گوشت و مقابله با گران فروشی آغاز شده است.