پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بورس کالا، شرایط خرید کاپرا متعلق به بهمن موتور را برای عرضه روز چهارشنبه هفته جاری (10 خرداد) اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت در لایحه عفاف و حجاب که در قوه قضائیه تهیه شده، دخل و تصرفی نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سرویس امنیتی اوکراین اعتراف کرد که کی‌یف پارسال پل راهبردی کریمه را هدف قرار داده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجلس برای رای اعتماد به دکتر صحرایی بسیار مثبت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آخرین مصوبه شورای رقابت شامل حذف روش‌های بازدارنده برای جلوگیری از انتقال سند خودرو است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امروز رایزنی‌های لازم برای کسب اطلاعات حساب وکالتی مردم از بانک‌های عامل انجام شده و تا ساعت 12 امشب تمام اطلاعات متقاضیان در اختیار سامانه یکپارچه قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای رقابت با اصلاح مصوبه قبلی خود، شرط «یک سال در رهن بودن سند خودرو» در فروش خودرو را حذف کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه مالیاتی در برنامه هفتم توسعه حاوی نکات جدید و قابل توجهی است که می‌توان به «ممنوعیت نرخ صفر مالیاتی و وضع هرگونه تخفیف، ترجیح، بخشودگی کاهش نرخ معافیت و اعطای اعتبار مالیاتی»، «500 میلیون تومان؛ حداکثر بخشودگی اشخاص حقیقی» و «ممنوعیت طرح مباحث مالیاتی در قوانین متفرقه» اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران با انتقاد از کاهش سهمیه آرد نانوایان به همشهری آنلاین گفت: ما در کل کشور 80 هزار نانوایی داریم و وقتی می‌گویند 25 درصد نانوایان دچار کسر سهمیه آرد شده‌اند یعنی 20 هزار نانوایی متخلف داریم که این ممکن نیست چرا که در یک صنف نهایتا 4 تا 5 درصد تخلف اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه سعودی سبق، وزارت مسکن و راه عراق از پیشرفت روند اجرای پروژه جاده زمینی حج از استان نجف به عربستان سعودی خبر داد که کوتاه‌ترین راه زمینی به عربستان محسوب می‌شود. این وزارتخانه تاکید کرد که 72 درصد از فاز نخست پروژه و 35 درصد از فاز دوم با ساخت 60 پل انجام شده و هر دو فاز تا پایان سال 2023 به پایان خواهد رسید. مسیر زمینی نجف اشرف...

خبرگزاری مهر

در حکمی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، صدراله دولت به عنوان سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور منصوب شد.

خبرگزاری مهر

شورای حکام مرکز بین المللی حوزه های جامع آبخیز و منابع زیستی در مناطق خشک و نیمه خشک در نیمه دوم امسال در ایران تشکیل می شود.

خبرگزاری مهر

آرادان - امام جمعه آرادان با بیان اینکه حقابه کشاورزان گرمسار و آرادان از حبله رود و سد نمرود، نادیده گرفته شده است، گفت: امروز قشر بزرگی از کشاورزان منطقه با بحران بی آبی روبرو هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر دلار آمریکا امروز (شنبه، 6 خرداد 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با 22 تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، 4 خردادماه) 42 هزار و 506 تومان و نرخ حواله دلار نیز با نرخ 38 هزار و 642 تومان معامله شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آخرین مصوبه شورای رقابت از حذف روش‌های بازدارنده برای جلوگیری از انتقال سند خودرو حکایت دارد.