جمعه 10 فروردین 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان نسبت به اظهارات اخیر نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در "مجمع باکو" واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بعد از ارزیابی از عملکرد مالی دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته، ذیحسابی و اداره کل امور مالی وزارت ارتباطات از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان برترین دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور معرفی شد.

خبرگزاری مهر

مجموع تناژ بار نفتی و غیر نفتی ترانزیتی جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل ریلی به یک میلیون و 215 هزار تن طی 10 ماهه امسال رسیده است.

خبرگزاری مهر

وزیر نفت با اشاره به افزایش صادرات نفت خام گفت: تمام پول صادرات نفت ایران در سررسید به کشور باز گشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهاب حسینی در اعتراض به حضور بدون هماهنگی فیلم «خانه ماهرخ» در یک جشنواره روسی متنی تند را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

هیأت ازبکستانی و وزیر راه و شهرسازی کشورمان در خصوص تدوین و اجرایی کردن برنامه جامع توسعه همکاری‌های حمل‌ونقلی در تمام شقوق و اجرای موافقتنامه عشق آباد توافق کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتحادیه دامداران بنا دارد با برنامه‌هایی که دارد قیمت گوشت قرمز را به زیر 300 هزار تومان برساند در حالی که امروز قیمت تمام شده این محصول پروتئینی بیش از 400 هزار تومان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نحوه تعریف حساب وکالتی و واریز وجه برای شرکت در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به ویژه در رابطه با افراد دارای حساب وکالتی به‌نام ایران‌خودرو، شفاف سازی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نرخ بلیط مترو در سال آینده با افزایش 25 درصدی در شورای شهر تهران به تصویب رسید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: به‌تازگی در یکی از چاه‌های اکتشافی در این میدان به نتایج خوبی رسیده‌ایم و با حفاری چند حلقه چاه دیگر مقدار دقیق ذخایر احتمالی کشف شده اعلام خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیر عامل اتحادیه دامداران گفت: یکی از عادت های بازار گوشت قرمز استفاده از گوشت گرم است در حالی که برای افزایش بهره وری این رویه باید به سوی بازار گوشت های یخی تغییر کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بورس انرژی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده افزایش سهم معاملات گواهی سپرده نفت خام با همکاری شرکت ملی نفت ایران در دستور کار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسات کمیته دستمزد تشکیل شده و نشست‌های چندجانبه از نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت به جمع‌بندی می‌پردازند اما اشتباه برخی افراد این است که فکر می‌کنند وزیر کار دستور می‌دهد تا حداقل مزد مشخص شود در حالی که قانون گفته نمایندگان کارگر، کارفرما و دولت اگر با هم اتفاق‌نظر داشتند با رأی اکثریت تعیین می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا 18 عیار امروز نزولی شد.