جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

همایش «پرشین تِک سامیت» قصد دارد تا فعالین پارسی‌زبان در حوزه‌ی تکنولوژی را از سراسر دنیا به یکدیگر نزدیک کند و ایجاد یک فضایی برای تبادل اطلاعات، تجارب و فرصت‌های جدید در زمینه‌ی فناوری فراهم کند.

اقتصادنیوز: معاون وزارت آموزش‌وپرورش گفت: 320 هزار نفر از مجموع 900 هزار معلم به رتبه خود اعتراض کرده و تقاضای تجدید نظر داشتند و رتبه جدید برای 60 هزار معلم با سابقه کاری و مدرک تحصیلی بالاتر صادر شده است.

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت طلا، سکه و دلار بع پرواز در آمدند.

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز رشد را تجربه کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت عملیات طوفان الاقصی نوشت: طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را برای سران این رژیم به یقین تبدیل و ثابت کرد برخی تلاش‌های مذبوحانه مانند نمایش مضحک روند عادی سازی، قادر نخواهد بود روند رو به افول و فروپاشی خانه عنکبوت را کُند یا به تأخیر بیندازد.

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز نوسان صعودی را تجربه کرد.

اقتصادنیوز: حماس در تازه‌ترین اعلام خود از برنامه «حمله موشکی بزرگ» به سدروت خبر داد.

اقتصادنیوز: رییس سازمان بورس گفت: صندوق املاک و مستقلات راه‌اندازی شد و در سه ماه گذشته پیش فروش متری و دستورالعمل سلف مسکن آماده شد و تا یک هفته روی سایت است و تا هفته آینده پس از جمع‌بندی نهایی در اولین جلسه هیات مدیره تصویب خواهد شد.

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار رشد کرد.

در ایران بیمه عمر، برخلاف کشورهای دیگر، زیاد شناخته‌شده نیست. معمولاً این تصور غلط در میان عموم وجود دارد که بیمه زندگی، منحصراً مسائلی مربوط به مرگ و بیماری را در برگرفته و از دیگر کاربردهای آن اطلاع درستی ندارند.

اقتصادنیوز: مازیار لرستانی در اینستاگرام خود خبر از توقف ناگهانی اجرای جدید خود «در انتظار گودو» که کارگردانی آن را به عهده دارد خبر داد.

ویدئوهای فرار صهیونیست از شهرک ها و التماس و خواهش نظامی صهیونیست برای فرار از جنگ خبرساز شد.

اقتصادنیوز: امروز پوند با رشد 1.82 درصدی به 62,459 (شصت و دو هزار و چهارصد و پنجاه و نه) تومان رسید.