جمعه 31 فروردین 1403

امام جمعه خمین: کوتاه آمدن در مقابل دشمنان شایسته نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه خمین: کوتاه آمدن در مقابل دشمنان شایسته نیست

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: کوتاه آمدن در مقابل دشمنان نظام اسلامی شایسته نیست زیرا در این صورت ضربه‌های محکم‌تری از آنها می خوریم.

حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه خمین افزود: انتقام سخت و سریع از رژیم صهیونیستی به خاطر به شهادت رساندن شهید فخری‌زاده سبب حفظ آرمان‌های شهدا و نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این انتقام نباید منتظر تغییر قدرت در آمریکا باشیم، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در راستای مقابله با ترور شهید فخری‌زاده حرکت خوب و به موقعی انجام داد. حجت الاسلام حسینی‌پور با یادآوری بررسی لایحه بودجه در مجلس افزود: این بودجه باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند. وی در خصوص سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: خون مطهر شهید مفتح موجب ترقی این 2 حوزه شده است. وی تاکید کرد: حوزه و دانشگاه در اهداف متعالی باید با هم متحد باشند و با علوم انسانی و علوم روز، کشور را آباد، مستقل و دشمن‌شکن کنند و یک ثبات واقعی را در تمامی عرصه‌ها به وجود آورند. خطیب جمعه خمین وحدت در گفتمان، مبانی معرفتی و شناختی، ارزش‌گذاری در مفاهیم انسانی و اخلاقی و وحدت در هدف را عاملی موثر در نزدیک کردن 2 نهاد حوزه و دانشگاه برشمرد. حجت الاسلام حسینی پور با تاکید بر دقت در دینداری اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه مسئولیت خود به دلیل دقت در دینداری اثرات ماندگاری بر جای گذاشتند. وی با گرامیداشت روز حمل و نقل عمومی گفت: رانندگان بدون حمایت معیشتی و به شکل شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی با تسلیت رحلت آیت الله یزدی گفت: ایشان همواره ولایت مدار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن برای حفظ نظام تلاش کردند. نماز جمعه در شهرهای قورچی باشی و خمین از توابع شهرستان خمین اقامه می شود.

*س_برچسب‌ها_س*