یک‌شنبه 8 مهر 1403

امام جمعه کرمانشاه: اعتماد مردم بالاترین سرمایه امور مالیاتی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه کرمانشاه: اعتماد مردم بالاترین سرمایه امور مالیاتی است

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، جلب اعتماد مردم را بالاترین سرمایه اداره کل امور مالیاتی دانست و برجلب اعتماد مردم به عنوان پشتوانه محکم این نهاد تاکید کرد.

آیت‌الله «مصطفی علماء» روز دوشنبه در دیدار مدیرکل و معاونین اداره کل امور مالیاتی استان کرمانشاه افزود: اخذ مالیات باید در کیفیت زندگی مردم تاثیر داشته و مردم شاهد تغییر در کیفیت زندگی خود باشند و این مورد به صداقتی که از طرف مسوولان مالیاتی اعمال می شود بستگی تام دارد، لذا باید با مردم صادق بود تا مردم اعتماد کنند.

وی تاکید کرد: از همان ابتدای ورود امام راحل بر عدم وابستگی به نفت تاکید فراوانی داشت، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم بارها بر این موضوع تاکید داشته اند، زیرا نفت متعلق به آیندگان است و در مقابل این همه منابع و ذخایر غیرنفتی ضرورتی برای استخراج و فروش نفت خام نداریم و همچنین قیمت بازار نفت در دستان استکبار است، لذا باید به محصولات پدید آمده از نفت روی آوریم، که هم سود بیشتری دارد و هم تولید خودمان می باشد.

وی اظهار داشت: اگر با دقت عمل شود و با صداقت رفتار کنیم مردم هم اعتماد می کنند و خودشان برای پرداخت مالیات پیش قدم می شوند، زیرا پرداخت اصولی و قانونی مالیات پایه های امنیت، اقتصاد و پیشرفت کشور را تضمین می کند.

*س_برچسب‌ها_س*