جمعه 10 فروردین 1403

امدادگران گیلان 4 مصدوم حادثه ترافیکی را از دره نجات دادند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امدادگران گیلان 4 مصدوم حادثه ترافیکی را از دره نجات دادند

رشت - ایرنا - مدیرعامل هلال احمر گیلان از امدادرسانی به چهار مصدوم یک حادثه ترافیکی و یافتن پیکر یک بانو از رودخانه سفیدرود در دو ماموریت جداگانه از سوی این جمعیت خبر داد.

سیاوش غلامی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر نیاز به امدادرسانی در پی یک حادثه ترافیکی، بلافاصله امدادگران از نزدیکترین پایگاه امداد و نجات به محل در محور سیاهکل به دیلمان اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان در این ماموریت به چهار مصدوم حادثه ترافیکی که به دلیل انحراف و سقوط خودروی نیسان به دره در سیاهکل آغوزی (لونک)، "محور سیاهکل به دیلمان منطقه آبی نام" اتفاق افتاده بود، امدادرسانی کردند.

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان بیان داشت: امدادگران هلال احمر به چهار مصدوم این حادثه اقدامات لازم امدادی را ارایه دادند.

وی در ادامه افزود: در پی تماس با 112، امدادگران هلال احمر امروز "جمعه" در عملیاتی دیگر پیکر بانوی حدود 70 ساله ای را در رودخانه سفیدرود پیدا کردند.

به گفته وی در یک عملیات امداد آبی جسد این بانو توسط نجاتگران پایگاه شهید آقایی شهرستان رودبار از داخل رودخانه سفیدرود "محدوده لویه" خارج و پس از اقدامات لازم تحویل مراجع مربوطه شد.

جمعیت هلال احمر گیلان دارای 16 شعبه و 27 پایگاه امداد و نجات است.

*س_برچسب‌ها_س*