پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

امکان ثبت‌نام مجدد کنکور ارشد 1400 فراهم شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
امکان ثبت‌نام مجدد کنکور ارشد 1400 فراهم شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای از امکان ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 خبر داد. مطابق این اطلاعیه با توجه به مصوبه جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 مقرر شد اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان در بازه زمانی...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای از امکان ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 خبر داد.

مطابق این اطلاعیه با توجه به مصوبه جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 مقرر شد اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان در بازه زمانی 21 تا 25 اردیبهشت ماه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسی باشد تا داوطلبان ضمن مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود بتوانند در صورت لزوم آن‌ها را ویرایش کنند.

همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که قبلا در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که آن‌ها نیز در بازه زمانی فوق، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحیه آن، بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.