جمعه 10 فروردین 1403

انتشار «عاشقانه فراموش‌ات می‌کنم»

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
انتشار «عاشقانه فراموش‌ات می‌کنم»

مجموعه شعر «عاشقانه فراموش‌ات می‌کنم» سروده رویا زاهدنیا منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این مجموعه شعر در 116 صفحه توسط انتشارات بلم منتشر شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: اکثر شعرهای این مجموعه همان‌طوری که از نامش پیداست دارای مضمونی عاشقانه است. عمده شعرهای این کتاب کوتاه است و چند شعر نیمه‌بلند هم در آن مشاهده می‌شود. کتاب دارای یک‌صد و دو شعر است. از رویا زاهدنیا پیش از این، چهار مجموعه شعر در 20 سال اخیر، منتشر شده است.

زاهدنیا متولد 1360 در لوندویل آستارا، فارغ‌التحصیل حقوق است و هم‌اکنون در قشم زندگی می‌کند. انتشارات بلم پیش‌تر کتاب «گامبی» سروده محسن حامد را منتشر کرده بود و هم‌اکنون چند کتاب دیگر از شاعرانی چون محمودرضا پژم، داوود ملک‌زاده و شهرام پوررستم را در دست انتشار دارد.

نمونه‌هایی از مجموعه شعر «عاشقانه فراموش‌ات می‌کنم» در ادامه می‌آید: 1 چه فرقی می‌کند کافه‌های خیابان لئو ما را به یاد بیاورند یا نه؟ همین که بدون تو این قهوه سرد می‌شود، کافی است! * 2 فکر کن جنگ تمام شود همه برگردیم به شهری که دوست‌اش داشتیم من با ته‌مانده‌ی بوی باروت در آخرین پیراهنی که هدیه‌ی تو بود تو... فکر کن جنگ تمام شود تمام، جان دل‌ام تکلیف دل‌تنگی آن همه نامه‌های برگشت‌خورده‌ی من چه می‌شود؟ فکر کن جنگ تمام شود! همه‌ی ما به شهری که روزی دوست‌اش داشتیم، برگردیم جان دل‌ام! تکلیف آن همه کوچه‌های بی‌تو خیابان های بی تو شهر بی‌تو چه می‌شود؟

انتهای پیام