چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت در حاشیه نشست معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در پروژه‌های تامین خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر حدود 150 سکوی نفتی و گازی در کشور وجود دارد که بالغ بر 100 شناور خارجی کار خدمات، پشتیبانی و سایر امور را انجام می‌دهند که متاسفانه همه این شناور‌ها و خدمه آن‌ها خارجی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر فردی که دارای تلفن همراه آیفون یا گوشی‌های اندروید است، باید صورت حساب‌های «خون آشام» را بررسی کند. این صورت‌حساب‌ها ممکن است بی‌سروصدا حساب بانکی شما را در پس‌زمینه تخلیه کنند، بدون اینکه شما هرگز متوجه شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کوروش زارعی گفت: از آنجا که در کار ما انفجار وجود دارد فکر کردیم شاید برای مردم نگران کننده باشد. به همین دلیل در تبلیغات‌مان این موضوع را عنوان می‌کنیم تا اگر مردم از برج میلاد صدای انفجار شنیدند دچار ترس نشوند.

خبرگزاری تسنیم

بررسی نتایج آزمون‌های بین‌المللی و مقایسه وضعیت ایران با سایر کشورها نشان می‌دهد که در ایران خواندن پسران بسیار ضعیف‌تر از دختران است. در امارات سهم مدرسه در عملکرد بهتر تحصیلی دانش‌آموزان پررنگ است و در ایران نقش مدرسه به شدت زیاد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحوم مطیعی لنگرودی، مقالات و کتاب‌های متعددی را در رشته جغرافی به رشته تحریر درآورده است. تشییع پیکر این استاد پیشکسوت دانشگاه تهران از محل اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: لاله افتخاری گفت: در حوزه حجاب به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد. از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم و فضای آزاد برای بیان مشکلات در دانشگاه‌ها ایجاد شود تا جوانان تحصیل کرده موضوعات و مشکلات کارشناسی شده را بررسی کنند.

وب‌گاه ورزش سه

گرمای هوا در قطر احتمالا باعث می‌شود که جام ملتها نیز مثل جام جهانی در زمستان برگزار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برج میلاد، فصل اول سینمایش «410» به تهیه‌کنندگی علیرضا کوه فر و کارگردانی کوروش زارعی از روز گذشته دوشنبه 25 مهر در برج میلاد تهران اجرای خود را آغاز کرد. سینمایش ابداعی تازه از حوزه هنری انقلاب اسلامی است که با ترکیبی از قالب تئاتر و جلوه‌های ویژه سینمایی اثری متفاوت را به نمایش می‌گذارد. از جلوه‌های ویژه این اثر می‌توان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف به ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساپینتو حتی بعد از رسیدن به تهران و قبل از دیدار با فتح‌الله‌زاده حالت روحی خوبی نداشت و قدری عصبی بود. اما دیدار با مدیرعامل جدید او را متقاعد کرد که اولا کاملا مورد تأیید و حمایت فتح‌الله‌زاده قرار دارد و دوماً در کلیه امور فنی، دارای اختیار تام است.

خبرگزاری تسنیم

هم‌زمان با آغاز سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران، از پوستر و تیزر فیلم کوتاه «نوشابه مشکی» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد و کارگردانی محمد پایداررونمایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

به دنبال این هستیم ورزش صبحگاهی را با زنگ زورخانه و مرشد خوانی آغاز کنیم و در صبحگاه دانش‌آموزی ورزش زورخانه‌ای را اجرا کنیم. به این ترتیب این ورزش باستانی که توسط خود دانش‌آموزان اجرا می‌شود، در محیط مدرسه و جامعه نهادینه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ارزش این کالای قاچاق 600 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.