جمعه 10 فروردین 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - توافقنامه همکاری علمی و پژوهشی به امضای رییس مرکز پژوهش های مجلس و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز در چهارچوب بازی دوستانه پرسپولیس و فولاد خوزستان، مهدی شیری مدافع سابق تیم پرسپولیس، مورد استقبال بازیکنان فعلی این تیم قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوازدهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران عصر امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و اعلام شد تا پایان سال 1403، آب مورد نیاز صنایع و معادن به استان اصفهان خواهد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مشهدالرضا (ع) به یکی از پرازدحام‌ترین ایام خود نزدیک می‌شود و خود را برای میزبانی از میلیون‌ها زائر امام هشتم (ع) آماده کرده است. آستان قدس رضوی نیز که میزبان اصلی زائران امام است، علاوه بر خدمات گسترده برای تسهیل زیارت، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی متعددی نیز پیش‌بینی کرده است تا سوغات فرهنگی مناسبی را برای زائران دهه آخر ماه صفر ارائه کند. از جمله این...

وب‌گاه الف

توافقنامه همکاری علمی و پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضای رییس مرکز پژوهش های مجلس و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مثله کردن جسد همسر، حمله پلنگ وحشی به یک دامدار، قتل مرموز پزشک طب سنتی در خانه‌، قتل خونین؛ پایان اختلافات خانوادگی، قتل شوهر با شلیک سه گلوله و... را بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صورت‌حساب مواد غذایی خانوارها در سراسر اتحادیه اروپا در ماه‌های اخیر به‌طور چشمگیری افزایش یافته چرا که تورم فزاینده باعث افزایش قیمت مواد غذایی اصلی شده و قیمت نان اکنون بیش از هر زمان دیگری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی و خارجی مرتب هجمه‌های بسیار سنگینی را با سوء استفاده از بروز حوادث و اتفاقات در کشور وارد می‌کنند، بر ضرورت افزایش توجه به سواد رسانه‌ای در همه مولفه‌ها و ارکان آن، تاکید کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اشخاص حقوقی: رؤسای قوای سه‌گانه، فقهای شورای نگهبان (در موارد بحث تشخیص مصلحت)، رئیس ستادکل نیروهای مسلح، دبیر شورای عالی امنیت ملی، وزیر یا رئیس دستگاهی که موضوع مورد بحث به آن دستگاه مربوط است، رئیس کمیسیون مرتبط با موضوع بحث در مجلس.

خبرگزاری تسنیم

رییس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج با اشاره به دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر انقلاب، گفت: در این دیدار یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی با رهبر انقلاب دیدار خواهند داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای دوره‌ی جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند.

وب‌گاه الف

از روز گذشته شایعاتی درمورد "درگیری فیزیکی استاندار ایلام با راننده اتوبوس" در رسانه‌ها شنیده شد. که روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با تکذیب این اخبار را تلاش برای زیر سوال بردن خدمات انجام شده به زائران اربعین می‌داند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهاره افشاری، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی از ترس و برخورد تند مادرش در خصوص افتادن شالش در آسانسور! صحبت کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

احمد ریواده از برگزاری اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در شهرستان دامغان و تجلیل از هشت فرمانده محور مقاومت در این اجلاسیه خبر داد.