پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از حضور سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی منتشر شده است.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان این‌که مدیرعامل و دیگر مدیران کانون، فرزندان این مجموعه هستند و خاطرات نسل‌های مختلف در کتابخانه‌های کانون رقم خورده است تصریح کرد: آشیانه مرغک کانون، کتابخانه‌های کانون است و پرنده، هرگز از آشیانه جدا نخواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین نشست از سلسله نشست‌های «تکیه کتاب» با موضوع «صدای زنانه در سفرنامه‌های پیاده‌روی اربعین»، با حضور فائضه غفار حدادی؛ نویسنده کتاب «سر بر خاک دهکده» و محدثه قاسم‌پور؛ نویسنده کتاب «پشت پرچم قرمز» در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد. حرمی که روزگاری مهمان گنبدش بودم در بخش ابتدایی این نشست محدثه قاسم پور بیان کرد: از دوران ابتدایی به نوشتن...

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی با هشداری زردرنگ از فعالیت سامانه بارشی، رشد ابرهای همرفتی در جنوب شرق کشور، بارش باران، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات همراه با رعد و برق خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون اجتماعی فراجا با بیان اینکه تا به امروز نزدیک به 2 میلیون و 698 هزار نفر از پایانه های مرزی ششگانه عبور کرده و وارد کشور عراق شدند به موج بازگشت زائران اشاره کرد و گفت: تاکنون یک میلیون و 96 هزار نفر به کشور بازگشتند و به تدریج موج برگشت زائران در حال افزایش است.

خبرگزاری دانا

دومین سوگواره ملت امام حسین علیه السلام به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر با عنوان پویش راویان اربعین برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علامتی گفت: طرح جداسازی کتابخانه های کانون با ضعف کارشناسی همراه است که در حال پیگیری جهت منتفی‌شدن این پیشنهاد هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی پرتغالی تیم‌ملی بامداد چهارشنبه وارد ایران خواهد شد تا اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با سنگال و اروگوئه در دو دیدار دوستانه آغاز شود.

وب‌گاه فرارو

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مشکلات سرویس مدارس گفت: بعضی از عواملی که در این بخش تاثیرگذار هستند شامل بحث خارج از محدوده ترافیک بودن، داخل محدوده منطقه بودن، فاصله بین منزل و مدرسه و تعداد دانش‌آموزان در خودرو است. به عنوان مثال هزینه خودروی سواری با 3 دانش‌آموز، از خودرویی که 4 دانش‌آموز هستند، بیشتر است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که ایران از کلکسیون پرتعدادی از پهپادهای با برد بیش از 1000 کیلومتر بهره می‌برد، فرمانده نزاجا گفته پهپاد آرش2 مخصوص حمله به دو شهر مهم تل‌آویو و حیفا در سرزمین‌های اشغالی ساخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این فرد نظامی نبوده و در هیچ ارگان‌های نیرو‌های مسلح مشغول به فعالیت نیست؛ اون بدون داشتن کارت شناسایی، صرفا با پوشیدن لباس فرم و نصب آرم و علائم سرداری (سرتیپ دومی) و حمل یک سلاح کلت جنگی در سطح شهر تردد می‌کند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی قوه قضاییه گفت: سند مالکیت سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. براساس این سند رسمی مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت 10 میلیون و 832 هزارو 250 متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت 1 میلیون و 394 هزار و 179 متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: تعرفه شهریه هنوز به‌صورت مصوب از وزارتخانه به دست ما نرسیده است. طبق بخشنامه‌ای که مربوط به سال 99 است، تمام پیش‌دبستانی‌ها و کودکستان‌ها و مهدهای کودک وابسته به بهزیستی، باید زیرنظر معاونت ابتدایی باشند اما برخلاف این بخشنامه، این گروه از آموزش‌وپرورش تفکیک شدند و زیرنظر سازمان تعلیم و تربیت هستند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به نتیجه بررسی علت مرگ ماهیان در حوضچه نمک بندر ماهشهر، گفت: پرونده شرکت پتروشیمی بندرامام به دلیل " سوءمدیریت و وارد کردن خسارت غیرقابل جبران به محیط زیست و مرگ 455 هزار قطعه ماهی" به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وب‌گاه عصر ایران

لازم است به همه علاقمندان به کانون اطمینان بدهم که طرح و پیشنهاد این موضوع، با ضعف بررسی‌های دقیق و کارشناسی همراه بوده است و در حال پیگیری جهت منتفی‌شدن این پیشنهاد هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محیط زیست استان تمامی اقدامات قانونی لازم برای کمک و جبران بخشی از خسارت به دامدار را انجام خواهد داد و کارشناسان حیات وحش، ضمن معاینه دقیق لاشه‌های بز و میش تلف شده، موضوع را برای اقدامات بعدی به منظور جبران بخشی از خسارت و کمک به این دامدار، مکتوب گزارش دهند.