پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمام سطح این «ابر زمین» اقیانوسی از گدازه است که دمای آن به حدود 2000 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. این سیاره سنگی که با نام مستعار جانسن (Janssen) شناخته می‌شود، یکی از عجیب‌وغریب‌ترین سیاره‌های فراخورشیدی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بیش از دو هزار متهم در سال 1401، دستگیر شدند که این آمار از سال گذشته بیشتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه نیوز نوشت: فرمانده نیروی قدس سپاه با صدور پیامی عروج جانباز سرافراز و مجاهد خدوم، سردار سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردی که با طراحی سایت فروش گل و گیاه آپارتمانی و ایجاد سامانه جعلی پرداخت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری دانا

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت در وضعیت قرمز قرار دارد و بهتر است مسئولان هشدارها را جدی بگیرند و فکری برای اجرای هوای پاک کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فردی با طراحی سایت فروش گل و گیاه آپارتمانی و ایجاد سامانه جعلی پرداخت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان کرده بود، که دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک دختر 17 ساله برزیلی پس از شکست تیم ملی فوتبال برزیل مقابل کرواسی به ضرب گلوله کشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: پرداخت یارانه به صورت کالابرگ اختیاری است و قرار نیست یارانه قطع شود.

وب‌گاه عصر ایران

نامه شماره ب /13/17/1/1203/001 مورخ 1398/4/19 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با بند 9 اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه... ابطال می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داعش تصویر تک‌تیراندازهایی که به سوی کاردار سفارت پاکستان در کابل تیراندازی کرده بودند منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج جدید امیکرون اسفند امسال وارد ایران می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: ما باید به سمت «قضایی اسلامی» برویم چراکه قضایی اسلامی در لحظه است. متاسفانه در سال‌های اخیر پروسه رسیدگی و صدور حکم طولانی شده است و برخی از این طولانی شدن سوءاستفاده می‌کنند و از چنگ عدالت اجتماعی فرار می‌کنند

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: یکی از مطالب مهم که در روزهای اخیر از سوی مسئولان قوای سه گانه مطرح شده، لزوم برخورد جدی با عوامل اصلی اغتشاشات و کسانی است که با ایجاد آشوب و اغتشاش به کشور و مردم خسارت زدند.

خبرگزاری اکو نیوز