جمعه 31 فروردین 1403

انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی از 20 آبان آغاز می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی از 20 آبان آغاز می‌شود

تهران - ایرنا - سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نیمه دوم سال تحصیلی 1400-1399 از 20 آبان ماه فعال می شود.

به گزارش روز شنبه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی برای نیمسال دوم 1400-1399 بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت فعال می‌شود.

دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌ها باید نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی مقرر اقدام کنند. بر اساس جدول زمانبندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان، 20 آبان تا 10 آذر 99 زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم است.

همچنین، 11 تا 25 آذر 99 مدارک بررسی و نقص آن ها توسط دانشگاه مبداء اعلام می شود و دانشجو برای ویرایش مهلت دارد. از 26 آذر تا 10 دی 99 فرصت ویرایش دانشجویان به اتمام رسیده و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء صورت می گیرد. از 11 دی تا 23 دی 99 نیز زمان بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو است.

بر اساس زمان های اعلام شده، 24 دی تا 8 بهمن 99 فرصت ویرایش دانشجویان به اتمام رسیده و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد صورت می گیرد.

دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی که در نیمسال دوم 1400-1399 دانشجوی انتقالی یا میهمانی نمی‌پذیرند باید نسبت به این موضوع اطلاع رسانی کنند.

نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی فقط از طریق سامانه رسمی نقل و انتقال و میهمانی اقدام و پیگیری شود و از استفاده از سایت یا سامانه دیگر دانشگاه در این خصوص خودداری شود.

*س_برچسب‌ها_س*