چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

انوشیروانی فعلا آتش اختلافات در وزنه برداری را خاموش کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
انوشیروانی فعلا آتش اختلافات در وزنه برداری را خاموش کرد

سجاد انوشیروانی سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری در جلسه‌ای که دیشب با ملی پوشان معترض داشت به آن‌ها اعلام کرد که به تمرینات برگردند.

اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان به دلیل شرایط بد که در محل اردوی تیم ملی وجود داشت، اعلام کردند تا زمانی که وضعیت به شرایط ایده آل نرسد به تمرینات بر نمی‌گردند. به همین دلیل آن‌ها روز یازدهم خرداد در اقدامی دسته جمعی محل تمرینات تیم ملی در کمپ مجموعه آزادی را ترک و تا امروز به اردو برنگشتند. بعد از این موضوع و با باطل شدن انتخابات فدراسیون وزنه برداری در سال 1398 از سوی وزات ورزش و جوانان سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری انتخاب و جایگزین علی مرادی شد.

انوشیروانی در همان بدو ورودش به فدراسیون اعلام کرد که در اولین فرصت با ملی پوشان معترض جلسه‌ای برگزار خواهد کرد که این جلسه شب گذشته در محل فدراسیون وزنه برداری برگزار و علی داودی، رسول معتمدی، علی هاشمی، مصطفی جوادی، رضا بیرالوند و امیر حقوقی به نمایندگی از سایر ورزشکاران با انوشیروانی صحبت‌هایی انجام دادند.

بعد از اینکه ملی پوشان وزنه برداری کشورمان مشکلات خود را با سرپرست جدید فدراسیون مطرح کردند، انوشیروانی هم اعلام کرد که وزنه برداران تمام تمرکز خود را روی تمرینات گذاشته و بقیه مسائل را به فدراسیون بسپارند. حتی در آن جلسه گفته شد که مکمل‌های غذایی برای وزنه برداران تهیه و حقوق ملی پوشان هم پرداخت خواهد شد. همچنین تیم پزشکی هم در کنار ملی پوشان حضور خواهد داشت.

در پایان جلسه هر 2 طرف به این نتیجه رسیدند که وزنه برداران در اولین فرصت به اردوی تیم ملی برگردند و طبق صحبت‌هایی که صورت گرفت اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگستالان تا اطلاع ثانوی در کمپ مجموعه ورزشی آزادی برگزار نخواهد شد و قرار است اولین اردو در یکی از شهرستان‌های کشور بر پا شود.

بیشتر بخوانید

تیم ملی وزنه برداری کشورمان مرداد باید در بازی‌های کشور‌های اسلامی شرکت کند و به همین دلیل فدراسیون تصمیم دارد اردوی بعدی تیم ملی که منتهی به شرکت در بازی‌های کشور‌های اسلامی می‌شود را در مجموعه آکادمی ملی المپیک برگزار کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها