پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اورژانس البرز به سه هزار بیمار و مصدوم خدمات ارائه کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اورژانس البرز به سه هزار بیمار و مصدوم خدمات ارائه کرد

کرج - ایرنا - رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که امدادگران این مرکز در هفته گذشته به سه هزارو253 بیمار و مصدوم حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی در سطح استان خدمات ارائه کردند.

دکتر مهرداد بابایی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تعدادی از این بیماران، مبتلایان به کرونا بودند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نیروهای عملیاتی اورژانس البرز 16 هزارو 604 ماموریت خدمات رسانی به بیماران کرونایی اعزام شدهاند.

بابایی گفت: طی هفته گذشته کارشناسان واحد دیسپچ و ارتباطات اورژانس البرز پاسخگوی 12 هزارو 584 تماس تلفنی بودند که به سه هزارو 901 ماموریت انجامید.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اظهار داشت: در مجموع این ماموریت‌ها، سه هزارو 253 نفر از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی البرز بهره بردند که از این بین، 2 هزارو 69 نفر در محل درمان شده و یک هزارو 92 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اورژانس هوایی استان نیز در هفته گذشته با انجام ماموریتی به یک نوزاد یک روزه با احتمال ضایعه حاد مغزی امدادرسانی کرد و این نوزاد را از بیمارستان الزهرا (س) شهرستان اشتهارد به بیمارستان البرز انتقال داد.

*س_برچسب‌ها_س*