یک‌شنبه 8 مهر 1403

اولیایی: درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال مسیر درستی را طی نکردیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اولیایی: درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال مسیر درستی را طی نکردیم

تهران - ایرنا - مدیرعامل اسبق استقلال گفت: متاسفانه درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال مسیر درستی را طی نکردیم و اگر از ابتدا راه صحیح را در پیش می‌گرفتیم خطر تعلیق فوتبال ایران را تهدید نمی‌کرد.

«کاظم اولیایی» در گفت‌وگویی اظهار داشت: مدت‌هاست شرایط موجود همه اهالی فوتبال را آزرده خاطر کرده است و به طور حتم لطمات زیادی را به اعتبار فوتبال ایران در مجامع بین‌المللی وارد خواهد کرد.

وی افزود: کمبود یک تشکل درباره اصلاحیه بسیاری از شرایط موجود در فوتبال ایران به خوبی احساس می‌شود.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: امروز (دوشنبه) جلسه‌ای به نام مجمع تشکل‌های صنفی فوتبال را برگزار کردیم. امیدوارم شفافیت و سلامت ایجاد شود که اگر این اتفاق رخ دهد بسیاری از شایعات و شائبه‌ها از بین می‌رود که به نفع فوتبال ایران است.

اولیایی درباره شایعه تعلیق فوتبال ایران خاطرنشان کرد: عدم شفافیت باعث شده تا این مسائل مطرح شود و اگر با اهالی فوتبال جلو برویم این شایعات و مسائلی که مطرح شده است هرگز رخ نخواهد داد.

وی تاکید کرد: در اتاق‌های در بسته و تاریک نمی‌توانیم طرحی را بدهیم که مورد پسند جامعه فوتبال قرار بگیرد، شرایط فوتبال مطلوب نیست و امیدوارم با این جلسات شرایط مطلوب را در فوتبال حاکم کنیم.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال باید مورد بررسی خرد جمعی قرار بگیرد چرا که نظرات کارشناسان مختلف می‌تواند بسیاری از مشکلات و موانع موجود را از بین ببرد.

*س_برچسب‌ها_س*