جمعه 10 فروردین 1403

اولین تصویر از سونی اکسپریا 1 مارک 5 + عکس

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
اولین تصویر از سونی اکسپریا 1 مارک 5 + عکس

ممکن است سونی Xperia 1 V در MWC 2023 که اسفند 1401 برگزار می‌شود، رسما معرفی گردد.

به گزارش مشرق، در حالی که منتظریم ببینیم آیا واقعاً این اتفاق می افتد یا نه، بیایید از اولین تصویر لو رفته منتسب به اکسپریا 1 مارک 5 سونی را ببینیم.

اگر این جزیره دوربین را با Xperia 1 IV مقایسه کنید، فوراً متوجه خواهید شد که دوربین ToF و سنسور RGB IR حذف شده‌اند. بنابراین، ما با سه سنسور بزرگ که بزرگتر از اکسپریا 1 مارک 4 به نظر می رسند روبه‌رو خواهیم بود. دوربین پایینی آنها یک دوربین پریسکوپی است. فلاش LED در مدل جدید به درون جزیره دوربین منتقل شده است. این در حالی است که جایگاه این المان در گوشی سال گذشته خارج از جزیره دوربین و بالای آن بود.

شما همچنین می‌توانید لوگو NFC را در سمت راست جزیره دوربین ببینید، به این معنی که این دستگاه لو رفته می‌تواند نسخه بین‌المللی Xperia 1 V باشد. اگر این دستگاه برای بازار داخلی ژاپن بود، ما به جای آن باید لوگوی Felica را می‌دیدیم. همانطور که انتظار داریم، سونی در Xperia 1 V از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهد کرد. یک گزارش از چین می‌گوید که این پرچمدار 2023 ژاپنی‌ها، باریک‌ترین گوشی هوشمندی خواهد بود که از تراشه مورد نظر استفاده می‌کند. این می‌تواند آن را به داغ‌ترین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز تبدیل کند. البته انتظار می‌رود سونی نوعی سیستم خنک‌کننده داشته باشد و امیدواریم که بتواند این دستگاه احتمالا باریک را خنک نگاه دارد.

اگر سونی Xperia 1 V واقعاً در MWC معرفی شود، ما تنها چند هفته دیگر تا رونمایی رسمی فاصله داریم. به همین دلیل باید طی روزهای آتی گزارش‌های بیشتری از کارخانه شایعات منتشر شود.

منبع: ترنجی

اولین تصویر از سونی اکسپریا 1 مارک 5 + عکس 2