شنبه 1 اردیبهشت 1403

اولین تقابل نکونام و یحیی، پس از دیدار سوپرجام

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین تقابل نکونام و یحیی، پس از دیدار سوپرجام

پس از شکست پرسپولیس در دیدار سوپرجام دو فصل پیش، حالا گل محمدی باز هم برابر نکونام به میدان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، شاید استارت ناکامی پرسپولیس در فتح لیگ برتر و کسب ششمین قهرمانی متوالی، از دیدار سوپرجام آغاز شد. جایی که گل محمدی در جدال برابر نکونام ناکام ماند و این خوزستانی‌ها بودند که با جام قهرمانی، عکس یادگاری گرفتند.

192 روز پیش بود که پرسپولیس در مسابقه سوپرجام به مصاف فولاد رفت. چند روز قبل از آن مسابقه، دو تیم در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر با هم دیدار داشتند که سرخپوشان با تک گل مهدی عبدی برنده از زمین خارج شدند.

در آن مقطع، استقلال با 38 امتیاز صدرنشین لیگ بود و پرسپولیس نیز با 35 امتیاز برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کرد. اما شکست در مسابقه سوپرجام باعث ایجاد بحرانی در تیم یحیی شد که چند هفته بعد با تساوی برابر گل‌گهر و شکست مقابل صنعت نفت، عملا قهرمانی را به استقلال تقدیم کرد.

دیدار تلخی که با تک گل موسی کولیبالی به سود فولادی‌ها به پایان رسید.

اکنون دو تیم انگیزه‌های کاملا متفاوتی با یکدیگر دارند و به دنبال پیروزی در این نبرد سخت و حساس خواهند بود. با نقل و انتقالاتی که در تابستان امسال صورت گرفته، پرسپولیس و فولاد جزو تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند اما تساوی‌های ناامیدکننده برابر صنعت نفت و ذوب آهن باعث شده حداقل یکی از این تیم‌ها پس از بازی امشب، هفته دوم را نیز بدون پیروزی سپری کند.

باید دید تیم یحیی گل محمدی می تواند در خانه و با حضور ده‌ها هزار نفر از هواداران خودی به اولین پیروزی خود در فصل جدید دست پیدا کند یا شاگردان نکونام نخستین شکست فصل را به پرسپولیس تحمیل خواهند کرد؟

دیدار دو تیم امشب و از ساعت 20:30 در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اولین تقابل نکونام و یحیی، پس از دیدار سوپرجام 2