شنبه 1 اردیبهشت 1403

اولین کوروت سوپرشارژ جهان رونمایی شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
اولین کوروت سوپرشارژ جهان رونمایی شد

کوروت مدل Chevy C8 خودرویی فوق العاده خاص است که 700 اسب بخار قدرت دارد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، Chevy Corvette C8 خودرویی فوق العاده خاص که 700 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. تولید Chevy Corvette C8 آغاز فصل جدیدی برای خودروی اسپرت آمریکایی است. این خودرو با طراحی جدیدی سرانجام از راه رسیده است.

شرکت تولید کننده این خودرو قصد دارد اولین کوروت سوپرشارژ جهان که بیش از 700 اسب بخار قدرت تولید می‌کند را طراحی کند. می توان این را گفت که سازنده این خودرو خاص، در ابتدا یک سیستم اگزوز قدرتی را برای کوروت C8 درنظر خواهد گرفت. با بهره گیری از سوپرشارژر، قدرت کوروت C8 به بیش از 700 اسب بخار می‌رسد. پیشرانه LT2، 8 سیلندر خودرو از دو توربو بهره خواهد برد و از قطعات داخلی فورج همچون پیستون، میل لنگ و شاتون استیل استفاده خواهد کرد. در این حالت قدرت به 1200 اسب بخار می‌رسد.

طبق گفته این شرکت، سوپرشارژر ProCharger یک سیستم خنک کننده پیچ و مهره‌ای است که می‌تواند با گاز پمپ کار کند. با این حال، جزئیات دیگر در مورد چگونگی تولید نیرو محرکه قدرت در حال حاضر یک معما باقی مانده است.

C8 دارای یک ECU است که تنظیم صحیح خودرو را برای کسانی که نیاز به تغییر نقشه موتور، پارامتر‌های جعبه دنده یا سایر سیستم‌های خودرو دارند راحت می‌کند و هدف از کارگذاری این سیستم، جلوگیری از دستکاری احتمالی در این خودرو است که سیستم را بهم می زند اما با این حال، حتی ECU نیز نمی‌تواند تیونر‌ها را برای همیشه مهار کند.

در اوایل تابستان امسال، سیستم‌های توربو Extreme گزینه تنظیم اختصاصی را به توربور شارژ توربو Corvette اضافه می‌کند و بیش از 700 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که این کار باعث افزایش امنیت شدید در این خودرو خاص می شود.

ProCharger مشخص نکرد چه زمانی اطلاعات بیشتری در مورد کیت سوپرشارژر خود برای C8 Corvette منتشر می‌کند. با این حال، این شرکت از هر کسی که به این کیت علاقه‌مند بوده درخواست کرده است که هر اطلاعات جدید در خصوص این خودرو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کند.

کوروت C7 ZR1 نمونه قبلی این خودرو خاص، نیز سیستمی مشابه C8 Corvette داشت. سازنده این خودرو، برای هر دو این مدل‌ها بسته قدرتی خارق العاده‌ای را عرضه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی / انتهای پیام
اولین کوروت سوپرشارژ جهان رونمایی شد 2
اولین کوروت سوپرشارژ جهان رونمایی شد 3
اولین کوروت سوپرشارژ جهان رونمایی شد 4
اولین کوروت سوپرشارژ جهان رونمایی شد 5