شنبه 1 اردیبهشت 1403

او دوست داشتنی‌ترین مدیر لیگ است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
او دوست داشتنی‌ترین مدیر لیگ است!

مصاف ملوان - پیکان در استادیوم پاس با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تهرانی پایان یافت تا هفته نخست لیگ برتر برای تیم تازه وارد دستاوردی نداشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تماشاگران وِیژه این دیدار پژمان نوری مدیر عامل باشگاه ملوان بود که به جایگاه وی آی پی استادیوم نرفت و از روی سکوها بازی را دنبال کرد. در بین دو نیمه هم ندیدیم او راهی رختکن شود و برای کادر فنی و بازیکنان این تیم صحبت کند و روی سکو ماند تا نیمه دوم را هم تماشا کند.

مدیر عامل باشگاه ملوان در جریان بازی به سبب استرس برای دقایقی از روی صندلی بلند شد و راه رفت و البته افسوس فرصت های از دست رفته به خصوص در نیمه دوم را خورد. در نیمه ای که ملوان برای جبران گل خورده جلو کشید و حتی مازیار زارع برای اینکه تیمش به گل مساوی برسد شیوه بازی تیمش را از 1-3-2-4 به 3-4-3 تغییر داد اما همه این نقشه ها جواب نداد تا ملوان بدون کسب امتیاز مصاف با پیکان را به پایان ببرد.

از چهره پژمان نوری پیداست مدیر عامل ملوان بودن یکی از کارهای سخت در این فوتبال است. به این خاطر که ملوان تیمی است پرطرفدار که با این تیم زندگی می کنند و با شکست هایش اشک می ریزند و با پیروزی هایش خوشحال می شوند. به طور حتم پژمان نوری برای نتیجه گیری فشار زیادی روی خود احساس می کند اما این فشار هیچ گاه موجب نشده از زمانی که مدیریت باشگاه ملوان را برعهده گرفته دست به رفتارهای احساسی بزند و این نشان می دهد چقدر خوب است که مدیریت باشگاه ها را هم چهره های فوتبالی برعهده بگیرند. و امیدواریم این قاب در فوتبال ایران تکرار شود.

یکی از کارهای خوب او در مدیریت باشگاه ملوان حمایت از مازیار زارع در فصل اول حضور در این تیم بود که در لیگ یک خوب نتیجه نگرفت و مدعی صعود نشد و به تازگی هم بهمن صالح نیا را به عنوان رییس افتخاری باشگاه ملوان انتخاب کرده است.