جمعه 31 فروردین 1403

ایران یک - عراق صفر / سلام یوز‌ها به جام جهانی 2022

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ایران یک - عراق صفر / سلام یوز‌ها به جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا، در گروه A تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق رفت.

در بازی امروز، تیم ملی فوتبال ایران احسان حاج صفی، احمد نوراللهی و مهدی قایدی را به دلیل مثبت شدن تست کرونا در اختیار ندارد. سردار آزمون نیز نتوانست در این دیدار تیم ملی را همراهی کند. مهدی طارمی هم برای ملحق شدن به اردوی تیم ملی به ترکیه سفر کرده بود تا از این کشور به تهران بیاید اما به دلیل لغو شدن پروازها از مبدا ترکیه به خاطر وضعیت جوی، سرانجام امروز توانست به تهران برسد. او پس از انجام تست کرونا به قرنطینه رفت و با تصمیم اسکوچیچ در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت.

عراقی ها نیز به دلیل مثبت شدن تست کرونا، هشت بازیکن شان را در این دیدار در اختیار نخواهند داشت. فدراسیون فوتبال عراق به نتایج تست کرونای بازیکنان تیم ملی این کشور معترض بود و به همین خاطر از کشورمان به AFC شکایت کردند.

پس از گذشت 2 سال از شیوع ویروس کرونا در کشورمان، تیم ملی ایران برای نخستین بار در حضور 10 هزار هوادار به مصاف حریفش می‌رود. آخرین دیدار ایران که با حضور هواداران برگزار شد، دیدار ایران و کامبوج در شهریور ماه 1398 بود.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، علی قلی زاده، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی

ترکیب تیم ملی فوتبال عراق:

فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، فراس بطرس، محمد علی عبود، سعد عبدالامیر، حسن رائد، امیر العامری، بشار رسن، ایمن حسین و احمد فرحان

دقایق حساس بازی:

بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق با سوت داور آغاز شد.

بیشتر بخوانید