سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، راه‌اندازی فاز نخست NGL 3200 را از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در مسیر اجرای تکالیف سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه عنوان کرد و گفت: با اجرای فاز نخست این طرح روزانه 250 میلیون فوت مکعب از گازهای همراه با سرمایه‌گذاری 1.4 میلیارد دلاری جمع‌آوری خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

اداره کل ورزش و جوانان تهران اعلام کرد که فدراسیون دوچرخه‌سواری خودش نمی‌خواهد انتخابات هیات تهران برگزار شود.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 نفر سارق لوازم خودرو خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، چهارم اردیبهشت) با دو هزار و 363 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 326 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که با ارائه رسید ساز جعلی از متصدیان واحد های صنفی کالا خرید می کرد، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل ایران خودرو گفت: احتمالا در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت کار جدید ادارات و دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مسئله نخست کشور، مسئله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این خصوص فرمایشاتی داشتند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی گزارش حسابرسی 7 سازمان وشرکت و یک مؤسسه وابسته به شهرداری تهران برای سال‌های مالی 1396 تا 99 در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

‌به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از توانیر، علی‌اکبر محرابیان در جریان بازدید از نیروگاه سیاه‌بیشه افزود: امسال بر اساس برنامه‌ریزی جامع در قالب 140 اقدام راهبردی، سال پر باری برای صنعت آب و برق کشور خواهد بود؛ بنابراین در بخش برق، ضرورت دارد همه نیروگاه‌های کشور، با اتمام به موقع و مطابق برنامه برنامه‌های تعمیراتی اساسی و دوره‌ای پیش‌بینی شده، برای در مدار بودن کامل در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران گفت: در سال جاری برای اورهال واگن‌ها برنامه داریم و 200 دستگاه تا پایان سال نوسازی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از برگزاری نماز عید فطر در مصلای تهران در روز شنبه گذشته، برخی فعالان اصولگرا با انتشار تصاویر هوایی، تعبیر رفراندوم (همه پرسی) را برای این اتفاق به کار بردند. برخی هم پا را فراتر گذاشته و با نیت خوانی شرکت کنندگان در نماز، از زبان آنها اهداف و شعارهای خود را تکرار کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

کاهش عرضه مرغ در بازار زمینه سوء استفاده برخی واحدهای صنفی مرغ فروشی را فراهم کرده است و علاوه بر گران فروشی، بعضی از واحدها از فروش مرغ کامل خودداری کرده و با خرد کردن، آن را با قیمت‌هایی بالاتر به فروش می‌رسانند.

وب‌گاه ورزش سه

مالک باشگاه نساجی مازندران یکی از گزینه‌های اصلی ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بی‌بی‌سی فارسی با تقطیع فیلم دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب تلاش کرد تا از فضای صمیمانه جلسه و پرسش و پاسخ میان دانشجویان و رهبر انقلاب تصویری پرتنش و تقابلی مخابره کند.