جمعه 31 فروردین 1403
وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردی که با معرفی خود به عنوان سرهنگ انتظامی اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان کرده بود دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه 95 درصد ترکیب استقلال را برای دربی می‌داند، از اقدام یورگن لوکادیا مهاجم تیمش برای ترک ایران اظهار شگفتی کرد و گفت: لوکادیا پیگیر دربی بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ناحیه نوآوری دانشگاه علم و صنعت در فضایی به وسعت 330 هکتار با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و رییس دانشگاه در شرق تهران گشایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: آیا باور می‌کنید که در یکی از خیابان‌های معروف تهران امروز با تاریک شدن هوا کسی از ترس خفت‌گیری و به یغما رفتن اموالش جرئت تردد نداشت؟ اما این حکایت یکی از معابر همین پایتخت خودمان است که تا دهه 50 از فرط دزدی از شهروندان و به اصطلاح لخت کردن مردم به کوچه لختی‌ها معروف شده بود.

وب‌گاه الف

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از فرصت یک ماهه تاکسیرانان برای ثبت نام بیمه تکمیلی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای نگهبان ایرادات مصوبه مجلس در مورد بررسی دو مرحله‌ای بودجه را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیهان امروز با انتشار مطلبی درباره علی کریمی و فعالیت او در اینستاگرام برایش حکم صادر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرعبداللهیان رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای ایران اظهار داشت: آمریکا از سویی امروز صحبت از مذاکرات هسته ای و رسیدن به گام های نهایی توافق می کند و از سوی دیگر از ایجاد ناامنی و بی ثبات کردن ایران حمایت می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد که مدارس اصفهان در روز سه‌شنبه (29 آذرماه) تعطیل خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

در پنجمین جلسه دادگاه پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی یکی از وکلای جانباختگان و 8 نفر از اولیای دم جانباختگان با حضور در جایگاه اظهارات خود را مطرح کردند.

خبرگزاری تسنیم

در راستای شفاف سازی بودجه، تبصره 14 که پیش از این خارج از سرجمع منابع عمومی دولت به نوعی پنهان شده بود، متحول شده و آن میزان درامد و هزینه هایی که باید داخل سقف منابع و مصارف عمومی بودجه قرار میگرفت، وارد بخش اصلی لایحه شده است.

وب‌گاه فرارو

استقلال در حالی در دور رفت لیگ برتر میزبان پرسپولیس است که قرار شد این مسابقه در غیاب تماشاگران دو تیم برگزار شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وضعیت 10 سد مهم که تامین کننده آب شرب و کشاورزی کشور را بر عهده دارند، از ابتدای سال آبی جاری تا روز 26 آذرماه با کاهش 25 تا 87 درصدی میزان موجودی نسبت به سال آبی گذشته مواجه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کشف حجاب در بسیاری از شهرها عادی نشده است. من به شهرهای مختلف سفر می‌کنم، کشف حجاب هنوز پدیده غالب نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران گفت: هفت خط کنونی مترو برای خدمات‌دهی مناسب نیازمند 2 هزار و 500 واگن است که اکنون یک هزار و 500 واگن فعالیت دارد و بیشتر آنها فرسوده و نیازمند بازسازی و نوسازی است.