سه‌شنبه 28 فروردین 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

شهروندان بدانند که خدمات نسل 5 تلفن همراه نیاز به تعویض سیم کارت نداشته و سیم کارت‌های موجود جوابگوی استفاده از این فناوری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سعید جلیلی گفت: دشمن با ایجاد اغتشاشات درصدد است که با پوشاندن نقاط قوت ما، نقاط ضعف را برجسته کند لذا با تقویت کردن نقاط قوت باید با این حربه دشمن مقابله کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش تفریغ بودجه باید یک ساله باشد نه چهار ماهه، در طول چهارماه نمی‌توان ارزیابی مطلوبی از عملکرد بودجه‌ای دولت داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، روز جمعه 27 آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: لازم می‌دانم امروز را که روز بزرگداشت علامه طباطبایی است گرامی بدارم. همچنین روز کتاب و کتابخوانی را به همه فعالان حوزه نشر و کتاب تبریک و تهنیت می‌گویم و از کمیسیون فرهنگی مجلس می‌خواهم که تلاش کنند موانع صنعت نشر را پیگیری و رفع کنند. رئیس مجلس شورای اسلامی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان کشورمان موفق به بومی‌سازی بذر گیاه کاربردی آشواگاندا یا جینسینگ هندی ملقب به پادشاه گیاهان دارویی شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز کتاب و کتابخوانی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس لازم است موانع صنعت نشر را پیگیری و رفع کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال سوئیس برای یازدهمین بار در جام جهانی حاضر می‌شود و هدایت آنها بر عهده‌ی «مورات یاکین» است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، روی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر که تصاویر نویسندگان، کتاب ها و گزیده‌ای از متن کتاب‌ها به نمایش گذاشته‌شده، یک رمزینه پاسخ سریع (QR code) قرار گرفته که علاقه‌مندان می‌توانند با اسکن این رمزینه به اطلاعات بیشتری از کتاب و نویسنده دسترسی پیدا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی سوالات مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم از عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار مجلس قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت دو روز قبل از این سخنرانی در 17مرداد به دانشگاه صداوسیما رفت و در آنجا هم جمله جالبی را بیان کرد: «بخش زیادی از اعتراضات امروز نتیجه سیاست‌های غلط اقتصادی، حکمرانی و سیاسی دولت قبل بوده است».

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریمهای اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، این اقدام بی پایه و اساس، غیرقانونی و مداخله جویانه را قویا محکوم و آن را کاملا مردود قلمداد کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی داخل خودروی متهمان تعدادی لوازم سرقتی اعم از سه عدد باکس بزرگ و دو دستگاه ضبط خودرو با مارک‌های مختلف که ساعاتی قبل سرقت شده بود، کشف و ضبط شد. متهمان هم که 20 تا 27 سال سن داشته و ساکن یکی از استان‌های مجاور تهران بودند، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند و مدعی شدند که برای تفریح دست به این سرقت‌ها زده‌اند.

وب‌گاه فرارو

حقوق شهروندی در کشور‌های اروپایی و آمریکایی زیرمجموعه علوم سیاسی (science Political) قرار می‌گیرد و بیشتر ناظر به حقوق مشارکت شهروندان در اداره امور کشور است و ابعاد متفاوت آن را در بر می‌گیرد و ازاین‌رو به حقوق سیاسی و حقوق عمومی (به معنای اخص) نزدیک می‌شود.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریمهای اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، این اقدام بی پایه و اساس، غیرقانونی و مداخله جویانه را قویا محکوم و آن را کاملا مردود قلمداد کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با بیان اینکه در یک سال گذشته چندین بار برای ساماندهی دستفروشان اقدام کرده‌ایم گفت: امیدواریم تا آخر سال در قالب طرح بین وزارتخانه پدیده دستفروشی را بتوانیم به رسمیت بشناسیم و ساماندهی کنیم.