شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از اقدامات رییس قوه قضاییه در ارتقای اعتماد عمومی سرمایه اجتماعی قدردانی کردند.

تهران - ایرنا - رییس دانشکده فنی انقلاب اسلامی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: این دانشگاه مجوز احداث 30 مرکز رشد تخصصی در حوزه هنر، معماری و عمران را در واحدهای مختلف از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرده است و هم اکنون نیز 2 مرکز رشد تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته (از دهم تا شانزدهم خرداد 1398) در مجموع 473 حادثه ویژه پرتلفات در مرکز هدایت عملیات و بحران (EOC) این سازمان ثبت شد که در پی این حوادث 1151 نفر مصدوم شدند.

شاهرود - ایرنا - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با ابراز نگرانی از خطر شیوع دوباره ویروس کرونا در شرق استان سمنان گفت: اعلام وضعیت سفید در شهرستان های شاهرود ومیامی به معنای پایان یافتن همه گیری این بیماری نیست.

قزوین - ایرنا - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تصفیه خانه پارک الحاقی شهرک صنعتی لیا با هشت میلیارد تومان سرمایه گذاری 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اصفهان - ایرنا - تاکید و توصیه سازمان بهداشت جهانی و متولیان امر بهداشت و درمان در کشور همچنان با گذشت دستکم چهار ماه از شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک به عنوان یک لایه حفاظتی در مقابل پیشگیری از ابتلا و انتشار این بیماری است.

تهران - ایرنا - معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا 27 اردیبهشت ماه میزان رعایت پروتکل‌ها در شهر تهران 56 درصد بود و تا 15 خرداد ماه این میزان به 10.54 درصد کاهش یافته است.

مشهد - ایرنا - چهار دستگاه کامیون ترانزیت در محدود پارکینگ منطقه ویژه دوغارون تایباد در خراسان رضوی که با افغانستان همجوار است آتش گرفت.

تهران - ایرنا - رییس مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها، جزئیات گذراندن دوره آموزش نظامی اعضای هیأت علمی مشمول قانون نحوه تامین هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی کشور در سال 99-1398 را اعلام کرد.

تهران - ایرنا سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه متقاضیان درخواست تابعیت ایرانی به استانداری‌ها مراجعه کنند، گفت: پدران غیرایرانی در صورت نداشتن مشکل امنیتی تابعیت می گیرند.

رئیس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیات وزیران ضمن اشاره به تلاش آمریکا برای تصویب قطعنامه پیرامون تحریم تسلیحاتی ایران، گفت: از چهار کشور عضو دائم شورای امنیت توقع داریم در برابر این توطئه آمریکایی ها به خاطر منافع و ثبات جهان ایستادگی کنند، ازآنها و مخصوصا از دو کشور دوست خود (روسیه و چین) توقع داریم به خاطر منافعی که در توافق هسته ای (برجام) مدنظر منطقه و جهان بوده است در برابر توطئه...

تهران - ایرنا - نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد با بیان اینکه اگر مجلس یازدهم از اعتماد مردم به خوبی استفاده نکند نه یک تفکر و طیف سیاسی، بلکه نظام جمهوری اسلامی آسیب می بیند، گفت: فاصله بین مردم و نظام به همه ما و به تمامیت ارضی کشور آسیب خواهد زد.

تهران - ایرنا - رییس انجمن طراحان فنی و مجریان صحنه خانه سینما، گفت: اخبار و اطلاعات مربوط به این انجمن به طور مستمر و شفاف روی سایت خانه سینما بارگذاری می‌شود.

اردبیل - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: این شرکت پارسال 15 میلیارد ریال به 158 مشترک و واحد صنعتی استان که در زمان اوج پیک بار مصرف خود را مدیریت کردند، پاداش داده است.

تهران - ایرنا - رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدت آموزش رزم مقدماتی کارکنان وظیفه در مراکز آموزش نیروهای مسلح تا پایان شهریور ماه همچنان یک ماه است.

بوشهر - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: مجموعه نیروی دریایی با اقتدار در برابر تمام دسیسه‌های دشمن ایستاده و از هیچ تهدیدی هراس ندارد.