یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرماندهان ارشد نظامی با تاکید بر این که نیروهای مسلح، الگوی مردمی شدن اقتصاد و صنعت هستند، گفت: امیدواریم با همکاری صمیمانه مجلس و نیروهای مسلح، نیازها و ضرورت‌های دفاعی کشور در حوزه وضع قوانین کارآمد و راهگشا برطرف شود.

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: 18 طرح پژوهشی اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خوزستان طی 2 سال تحصیلی متوالی در مدارس استان انجام گرفت و به زودی نتایج این طرح‌ها استخراج خواهد شد.

بوشهر - ایرنا - بمناسبت هفته محیط زیست عملیات پاکسازی در جزایر پارک ملی دیر نخیلو توسط مردم محلی بردخون و دوستداران محیط زیست آغاز شد.

یاسوج - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان می توانند به منظور آگاهی از وضعیت اموال مسروقه خود به سایت www.police.ir مراجعه کنند.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار کودک و نوجوان این استان در ششمین جشنواره ملی نیایش خوش درخشیدند.

اهواز - ایرنا - مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه گفت: هفت هزار ماسک به صورت رایگان بین قشرهای مختلف مردم شهرستان توزیع شد.

مسکو - ایرنا - شهردار مسکو از لغو قرنطینه و سیستم تردد با مجوز از فردا سه‌شنبه خبر داد که بیش از دو ماه پیش بخاطر شیوع بیماری کرونا وضع شده بود.

تهران - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی شهر تهران اعلام کرد: کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده های خام دامی 600 کیلوگرم گوشت گوساله و یک هزار کیلوگرم مرغ گرم فاسد را کشف و معدوم سازی کردند.

بانک، حافظ ما نیست، قاتل ماست! اگر کت‌وشلوارپوش‌های پشت‌میزنشین بانک‌ها را متصور شویم، می‌بینیم که غارتیانی هستند که کروات می‌زنند و کفش چرم به پا می‌کنند و اگر بدانیم قوانین را بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ و ثروتمندان وضع می‌کنند، پس گاهی ناچاریم برای تحقق عدالت، با قانون بجنگیم و از چنگال خونینش بگریزیم و با آواز سرخ‌پوستان در دشت‌های تگزاس و نیومکزیکو همساز شویم که می‌خوانند: «قانون سفیدها،...

تهران - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: قوانین نظام مهندسی ساختمان، جزء معدود قانون هایی است که ابتر مانده و متناسب با تکنولوژی های نوین، روزآمد نشده است.

مشهد - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به بازگشایی هتل‌ها و مراکز اقامتی، نظارت بر فعالیت و نحوه ارائه خدمات آن‌ها افزایش می‌یابد تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از سلامت مسافران و زائران در برابر کرونا محافظت شود.

تهران - ایرنا - امام جمعه لواسانات در واکنش به محاکمه معاون اجرائی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه گفت: دادگاه اکبر طبری" خستگی لواسانی ها را از تن درآورد. کلاک وصله ناجوری بر پیکره لواسان بود که جرات سخن گفتن از آن را نداشتند.

تهران - ایرنا - استاندار تهران گفت: امسال 2 هزار تخت بیمارستانی در شهرستان های این استان از جمله قدس، ملارد، ری و تهران به بهره برداری می‌رسد.

تهران - ایرنا - نیروهای ارتش سوریه امروز دوشنبه حملات شدید تروریست‌های وابسته به القاعده به مناطقی در حومه‌های حماه و ادلب را دفع کردند.

یزد - ایرنا - زن و شوهری که در مناطق صفاییه و مسکن یزد، 2 مرکز زیبایی جراحی بدون مجوز راه‌اندازی و خود را پزشک معرفی کرده بودند توسط پلیس امنیت یزد دستگیر شدند.

زنجان - ایرنا - دومین نمایشگاه مجازی آثار فرهنگی و هنری در سایت رسمی اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از 19 خرداد جاری گشایش یافت.