یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فرم‌های ارزیابی نظارت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سه دسته اصناف، ادارات و اماکن مذهبی تهیه شده و بزودی در اختیار ناظران جهت بازرسی قرار می‌گیرد.

تهران - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: در غرب تهران شاهد رشدیافتگی امکانات و در جنوب غرب این استان نبود امکانات و عقب افتادگی وجود دارد که این فاصله ها باید کم شود.

لندن - ایرنا - با کاهش تقاضای نفت در بازارهای جهانی بر اثر بحران کرونا، شرکت نفت انگلیس (بریتیش پترولیوم) قصد دارد 15 درصد از کارکنان خود را در نمایندگی‌هایش در سراسر جهان اخراج کند.

بلگراد - ایرنا - ارزیابی‌های بانک مرکزی اروپا حاکی از این است که بانک‌های بزرگ تجاری در کرواسی الزامات کفایت سرمایه را برآورده و آزمایش‌های شوک مالی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و خود را در مسیر پیوستن به منطقه اقتصادی یورور قرار داده‌اند.

تهران - ایرنا - تمرین تیم فوتبال استقلال زیر نظر فرهاد مجیدی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال گفت: فوتبال دست افراد متخصص نیست در غیر این صو رت ماجرای قرارداد مارک ویلموتس شکل نمی‌گرفت.

سنندج - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: بر اساس اعلام نتایج شاخص‌های عملکردی از سوی شرکت مخابرات ایران، این منطقه در حوزه کابل کشی فیبرنوری به روستاها رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

یزد - ایرنا - ریس کانون وکلای دادگستری یزد با بیان اینکه این مجموعه، قدیمی‌ترین و بزرگترین نهاد مدنی کشور است که نقش بی‌بدیلی در حفظ حقوق مردم و ارتقای حقوق شهروندی و دادرسی عادلانه دارد گفت: سلامت حوزه وکلا از اهمیت زیادی برخوردار است و با هرگونه تخلفی برخورد قاطع می‌شود.

گرگان ایرنا مدیرکل بنادر و دریانوردی گلستان گفت که با هدف ارتقای امنیت تردد دریایی در حوزه گردشگری و منطقه‌ای خلیج گرگان، شناورهای مغروقه در آبراه اصلی آشوراده - بندرترکمن از آب خارج می‌شود.

بیرجند - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به افزایش سفرهای تابستانی نظارت بر عملکرد مجتمع‌های بین راهی استان به طور ویژه انجام می‌گیرد و افزایش می‌یابد.

تبریز - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه برای تکمیل پروژه راه آهن میانه - تبریز 100 میلیارد تومان اعتبار نقدی در اردیبهشت به پیمانکار پرداخت شد، گفت: این طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مهاباد - ایرنا - جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه مهاباد به مناسبت هفته محیط زیست از تالاب بین‌المللی کانی‌برازان و سایت پرنده‌نگری این تالاب بازدید کردند.

ایرنا - تهران - جلسه برنامه‌ریزی برای تحقق شعار جهش تولید و تکمیل پروژه‌های کلان ملی روز دوشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

سبزوار - ایرنا - چهار نفر از اتباع افغانستانی مصدوم شده در حادثه رانندگی امروز (دوشنبه)، از بیمارستان سبزوار ترخیص شده و سه مصدوم دیگر تحت مراقبت قرار دارند.

در حالی که آخرین اثر نوری بیلگه جیلان به نام «درخت گلابی وحشی» در سال 2018 اکران شد و توانست فروش خوبی از گیشه به دست آورد و فیلم «خواب زمستانی» ساخته‌ی همین کارگردان در سال 2014 جایزه‌ی ویژه‌ی هیئت داوران جشنواره‌ی کن را دریافت کرد، اما هنوز هستند بسیاری از علاقه‌مندان جیلان و منتقدان که «روزی روزگاری در آناتولی» را شاهکار او قلمداد می‌کنند؛ شاهکاری که زیبایی قاب‌ها و روایت گیرای دو...

رشت - ایرنا - سرپرست هلال احمر گیلان گفت: مرحله اول پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر 23 خرداد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در این استان برگزار می شود.