یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: از 26 اسفندماه تا کنون یک میلیارد و 38 میلیون متر مکعب آب برای اراضی شالیزاری گیلان رهاسازی و تحویل شبکه آبیاری و زهکشی سفید رود شده است.

ایرنا - محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به همراه عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست روز دوشنبه پس از ورود به فرودگاه تبریز عازم ارومیه شد؛ وی در ارومیه از سد کانی سیب و تونل انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه بازدید کرد و سپس برای بازدید از وضعیت دریاچه ارومیه و شهرک خاوران به تبریز باز گشت. عکس از مریم یوسفی و طاها اصغرخانی

بوشهر - ایرنا - رئیس پلیس فتا استان بوشهر به دانش‌آموزان هشدار داد در زمان امتحانات مقابل لینک‌ها و یا برنامه‌های ارسالی از طرف افراد ناشناس هوشیار باشند.

زنجان - ایرنا - زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: میهمانان ناخوانده کرونا مشکلات ذهنی، اقتصادی و اجتماعی زیادی را فراهم کرد که در این ارتباط بی‌دقتی مسؤولان متولی امر و عدم مداخله بهنگام به تشدید مشکلات مردم در حوزه سلامت منتهی خواهد شد.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: کارگروه ویژه نظارت بر اجرای احکام شرعی اموات کرونایی در این استان تشکیل شد.

همدان - ایرنا - موانع گردشگرپذیر شدن شهر زیرزمینی سامن اکنون کوتاه‌تر شده و مسوولان میراث فرهنگی استان همدان این نوید را داده‌اند که امسال این شهر خفته در اعماق خاک به جا مانده از دوران اشکانیان، برای ورود گردشگران مهیا می‌شود.

‌تهران - ایرنا - سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی نهایی نشده و لیست‌های منتشر شده در برخی رسانه‌ها فاقد اعتبار است.

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: طرح نشانی استاندارد ملی (جی. نف G-NAF) با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان به زودی عملیاتی می‌شود.

بیرجند - ایرنا - مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: 62 درصد خون مورد نیاز استان توسط اهداکنندگان مستمر تامین می‌شود لذا یکی از اولویت‌های استان ارتقای این افراد است.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با تعیین ماموریت‌های ویژه برای دستگاه‌های اجرایی برای تحقق جهش تولید و پیشرفت کشور، تاکید کرد: هر دستگاهی باید راهبرد خود را در این زمینه مشخص و به طور مداوم گزارش‌ها، اطلاعات و فعالیت‌های خود را با دقت و پردازش مناسب منتشر و منعکس کند.

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اجرای پروژه 10 میلیون تنی فولاد چابهار، به زودی وارد مرحله عملیاتی می‌شود و تاسیس شرکت در محل منطقه آزاد چابهار و واگذاری زمین، زمینه‌ساز اجرای این طرح است.

تهران - ایرنا - خزانه‌دار فدراسیون فوتبال ایران از طلب سنگین این فدراسیون از فیفا پرده‌برداری کرد.

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف اصلی این وزارتخانه توسعه ورزش همگانی است و بخشی از اعتبارات تخصیصی حوزه قهرمانی برای ورزش همگانی هزینه می‌شود.

تهران - ایرنا - «علیرضا جهانبخش» در دوران حضور در هلند فراز و نشیب‌های فوتبالی زیادی را پشت سر گذاشت؛ به همین بهانه باشگاه برایتون در گفت‌وگویی پای صحبت‌های ستاره ایرانی نشست.

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایران آماده بررسی چگونگی آغاز عملیات ترانزیت جاده‌ای با کشورهای آسیای مرکزی است، گفت: برای عبور روزانه یک هزار دستگاه کامیون از پل مرزی جدید با ترکمنستان هدف‌گذاری شده است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل اسبق استقلال گفت: متاسفانه درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال مسیر درستی را طی نکردیم و اگر از ابتدا راه صحیح را در پیش می‌گرفتیم خطر تعلیق فوتبال ایران را تهدید نمی‌کرد.