یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی‌های پی درپی روزهای اخیر در این استان نشان دهنده تغییرات اقلیمی و آب و هوایی و تاثیر گازهای گلخانه‌ای منجر به خشکی طبیعت است.

بررسی سفر نوبخت و کلانتری به آذربایجان شرقی و غربی و بازدید از روند تکمیل طرح‌های احیای دریاچه ارومیه در بخش خبر تصویری ایرنا 24.

مدیر عامل انجمن حمایت از حقوق کودکان در گفت‌وگو با خبر تصویری ایرنا 24 گفت بخش زیادی از میزان مؤثر بودن لایحه حمایت از کودکان، بستگی به عملکرد حوزه اجرایی دارد و نهادهای مسئول در این حوزه باید برنامه‌ریزی جدی و پیگیر داشته باشند.

ایلام - ایرنا - استان ایلام در کمتر دوره‌ای شاهد چنین فضای وحدت و همدلی بین مسوولان و مردم بوده است و برنامه‌های توسعه‌ای استان در این روزهای کرونازده با آرامش و بدون التهاب به پیش برده می‌شود.

تهران - ایرنا - رییس سازمان صنایع دفاعی ترکیه امروز (دوشنبه) از توافق اولیه آنکارا و مسکو برای ارسال سری دوم سامانه دفاعی"اس400" از روسیه به ترکیه خبر داد.

مهدی ساسانی فعال بازار بورس معتقد است که نامشخص بودن جزئیات طرح وضع مالیات بر عایدی سرمایه‌ها عامل تلاطم امروز بازار بوده است.

مالچ‌پاشی در ایران همچنان باهدف اصلی مقابله با ریزگردها و تثبیت شن‌های روان انجام می‌شود، هدفی که فعالین محیط‌زیست در تحقق آن تردیدهای فراوان دارند.

ارومیه - ایرنا - محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در سفر یکروزه خود به آذربایجان غربی به همراه عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست از دریاچه ارومیه بازدید کرد و از آخرین شرایط نگین آبی آذربایجان آگاه شد. عکاس: طاها اصغرخانی

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 734 معلم جدید از محل آزمون استخدامی سال 99 جذب آموزش وپرورش استان می‌شود.

یاسوج - ایرنا - معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی همکاری لازم را داشته باشند.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ارزش صادرات چمدانی صنایع‌دستی این استان به خارج از کشور در سال گذشته 109 هزار دلار برآورد شد.

تهران - ایرنا - فلسطینی‌ها بار دیگر روز دوشنبه در مخالفت با طرح‌های رژیم اسرائیل از جمله الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به فلسطین اشغالی در مرکز شهر رام‌الله تظاهرات اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

بندرعباس - ایرنا - فرماندار خمیر گفت: سهم این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و سه درصد نفت وگاز معادل 288 میلیارد و 600 میلیون ریال است.

تهران - ایرنا - بخش عمده کارشکنی‌های فنی آمریکا در قبال برجام ممانعت از ایفای تعهدات فنی ایران و شرکای برجام بوده است. هرگونه استناد به گزارش‌های آژانس باید با در نظر گرفتن این رویکرد خصمانه آمریکای ترامپ در قبال برجام باید مد نظر قرار گیرد.