یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس ستاد اقامه نماز مهارت را گمشده دوران جوانی دانست و گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان در هر مقطعی باید با مهارتی آشنا شوند تا با این مهارت آموزی برای خود شغلی ایجاد کنند.

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته دما در بندر دیر این استان با کاهش 14 درجه‌ای از 50 به 36 درجه رسید.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار ارومیه و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی فردا، سه‌شنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت هستند.

خدمات مبتنی بر محتوا، از این پس فقط از طریق اعتبار حساب ویژه این خدمات، به ایرانسلی‌ها ارائه می‌شود.

تهران - ایرنا - خبرگزاری آکی پرس قرقیزستان روز یکشنبه از تاشکند گزارش داد که گسترش ویروس در ازبکستان موجب شد نرخ بیکاری در این کشور تا 65 درصد افزایش یابد.

قزوین - ایرنا - باند حفاران غیرمجاز در تاکستان شامل هفت تن از سوی پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

بوشهر - ایرنا - چهار فقره آتش‌سوزی در سه روز اخیر در شهرستان‌های دیر و عسلویه رخ داد که با حضور بموقع آتش‌نشان این آتش‌ها بطور کامل خاموش شد.

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه بااشاره به میانگین کشوری فضای کتابخانه‌ای به ازای هر 100 نفر سه متر مربع گفت: این میزان در شهر کرمانشاه برای هر 100 نفر یک متر و 63 سانتی متر است که اصلا جوابگوی جمعیت یک میلیونی آن نیست.

زاهدان - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد غرفه توسط شهرداری در جوار قلعه ناصری شرایط ثبت جهانی شدن این اثر ارزشمند تاریخی را به خطر می‌اندازد.

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: ورود دام غیربومی فاقد پلاک و واکسیناسیون به مراتع این شهرستان خطر تخریب منابع ملی و انتقال بیماری‌های مشترک انسان و دام را در پی دارد و اداره‌های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی با این امر مقابله کنند.

خرم‌آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: روند بیماریابی کرونا در استان مطلوب و میزان بستری مبتلایان نسبت به جمعیت استان کم است.

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: یک باند قاچاق مواد مخدر با دستگیری قاچاقچی معروف و کشف 169 کیلوگرم تریاک در شهرستان بیرجند منهدم شد.

همراه اول آخرین نسل از فناوری تلفن همراه را به تقاضای بازیگر سرشناس سینمای ایران، در روستای «چارلی» استان همدان پیاده‌سازی کرد.

تهران - ایرنا - سازمان اطلاعات فدرال آرژانتین خواستار تحقیق در مورد «مائوریسیو مکری» رئیس‌جمهوری سابق این کشور به اتهام جاسوسی از بیش از 400 روزنامه نگار شده است.

تبریز - ایرنا - معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به پروژه های اجرا شده در شهرستان بویژه در روستاها، مشارکت بالای اهالی در اجرای پروژه ها را از شاخصه های اصلی شهرستان برشمرد.

همدان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: 53 طرح کشاورزی با اعتبار 76 میلیارد و 924میلیون تومان همزمان با هفته جهادکشاورزی در نقاط مختلف این استان بهره‌برداری می‌شود.