یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول سازمان هنری رسانه‌ای اوج در نامه‌ای به معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این سازمان را جهت همکاری در زمینه‌های هنری و رسانه‌ای اعلام کرد.

تهران - ایرنا - دادستان‌های آلمانی روز دوشنبه اعلام کردند که فردی در این کشور به‌دلیل تهدید به حمله به مسلمانان بازداشت شده است.

ساری - ایرنا - مدیر بندرو منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد مازندران گفت: برای ساخت سیلوی غلات با یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی قرارداد 330 میلیارد ریالی منعقد شد.

مشهد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: بر اثر واژگونی خودرو پژو پارس در کیلومتر 16 جاده فاروج به قوچان سه نفر مصدوم شدند.

تهران - ایرنا - وزیر دفاع آلمان روز دوشنبه گفت که برلین تاکنون در باره برنامه واشنگتن برای بیرون بردن هزاران تن از نظامیانش از آلمان، اطلاعاتی از آمریکا دریافت نکرده است.

ساری - ایرنا - مدیرکل کتابخانه عمومی مازندران تعداد کتابخانه‌های نیمه کاره ساخت در سطح این استان را 35 طرح اعلام کرد.

تهران - ایرنا - جمعی از هموطنان مقیم قزاقستان با یک پرواز فوق‌العاده شرکت کیش ایر به وطن بازگشتند.

تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز گزارش داد: بدبینی فزاینده جمهوری‌خواهان آمریکا نسبت به انحراف در مسیری که این کشور به ریاست دونالد ترامپ در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، رکود اقتصادی و اعتراضات ضد نژادپستی حرکت می‌کند، زنگ هشدار را برای مستاجر کاخ سفید در آستانه انتخابات 2020 به صدا در آورده است.

تهران - ایرنا - باشگاه آژاکس آمستردام قیمت «فن‌دبیک» ستاره خود را برای فروش در فصل نقل‌وانتقالات کاهش داد.

قزوین - ایرنا - یک قاچاقچی سوخت در بوئین زهرا به پرداخت یک میلیارد و 137 میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.

قشم - ایرنا - معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بنابر آسیب‌شناسی اجتماعی انجام شده، با حذف اشتغال اتباع بیگانه غیرمجاز تنها در بخش صیادی، نرخ بیکاری در قشم به چهار رصد کاهش می‌یابد.

تهران - ایرنا - سخنگوی مالک باشگاه چلسی گزارش‌ها را مبنی بر اینکه «رومن آبراموویچ» برای خریداری تابلوی مشهور «جیغ» 95 میلیون پوند هزینه کرده است، قویا تکذیب کرد.

لندن - ایرنا - هم زمان با گسترش تظاهرات سراسری ضدنژاپرستی و غلیان احساسات ضد استعماری در میان توده مردم انگلیس، تندیس شخصیت‌های مشهور این کشور که به نژادپرستی و توسعه نابرابری اجتماعی شناخته می‌شوند، در خطر واژگونی قرار گرفته‌اند.

گرگان - ایرنا - قیمت سیب‌زمینی تولیدی کشاورزان گلستان که در هفته نخست عرضه آن در بازار با شیب نزولی قیمت مواجهه شده بود با ورود دستگاه‌های مرتبط افزایش یافته و به 11 تا 13 هزار ریال در هر کیلوگرم رسید.

تهران - ایرنا - پدیده «سوخت‌بری»، هرچند در نگاهی کلی به اقتصاد ملی کشور لطمه وارد می‌کند و هزینه‌ها و خطرات فراوانی نیز به دنبال دارد، اما سوخت‌بران جزء، برخلاف قاچاقچیان بزرگ سوخت، افرادی هستند که به دلیل مشکلات معیشتی فراوان دست به این اقدام می‌زنند.

مشهد - ایرنا - رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت: توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه تکیه بر تولید داخلی و حمایت از صنعت موجب تحقق شعار سال و "جهش تولید" می‌شود که مجموعه قضایی استان در این راستا جهت‌گیری خوبی داشته است.