یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ گرازهای وحشی به مزارع و باغ‌های خلخال هجوم آورده و خسارات مالی قابل توجهی به روستاییان وارد کردند.

با آغاز عملیات برداشت محصول از 12 هزار هکتار اراضی کشاورزی، گندم مازاد بر نیاز کشاورزان ورامینی در محل سیلوی شهرستان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

تهران - ایرنا - باشگاه آنتورپ بلژیک به دنبال پیدا کردن راهی است تا هر چه زودتر بتواند علیرضا بیرانوند را در تمرینات داشته باشد.

گرگان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی گلستان گفت که کشورهای عراق و افغانستان بیشترین سهم واردات فرآورده‌های دامی از این استان شمالی را از ابتدای امسال تاکنون و در شرایط مواجهه با ویروس کووید 19 دارند.

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی با ظرفیت حداکثر 2 نفر در هر اتاق در دوران امتحانات بازگشایی می‌شوند.

سنندج - ایرنا - کشف 45 تن برنج احتکار شده در مریوان، بهره‌برداری از پایگاه اورژانس 115 برده رشه مریوان و جمع آوری بیش از 11 میلیارد و 293 میلیون ریال فطریه و زکات بیجار و سروآباد از جمله اخبار کوتاه شهرستان های استان کردستان در روز دوشنبه است.

تهران - ایرنا - اصلاحیه جدید فدراسیون فوتبال پیرامون پیش‌نویس اساسنامه وصول شده و باید هر لحظه منتشر پاسخ جدید فیفا به این اصلاحات بود که آیا مورد تایید خواهد بودیا خیر.

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی با حضور وزیران نفت و اطلاعات خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره تاثیر شیوع کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی، تصمیم‌گیری در مورد برگزار شدن یا نشدن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منوط به تصمیمات ستاد ملی کرونا دانست و گفت: به محض اعلام بی‌خطر بودن شرایط، شورای سیاستگذاری این رویداد نسبت به انتخاب نزدیک‌ترین و مناسب‌ترین زمان ممکن اقدام می‌کند.

تهران - ایرنا - رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، گفت: این محیط فرهنگی و هنری باید دروازه وحدت و همدلی و دریچه هنر اقوام مختلف ایرانی شود.

مسکو - ایرنا - معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که آغاز سفرهای گردشگری بین المللی در روسیه برای اول ماه جولای (11 تیر ماه) برنامه ریزی شده است بنابراین مرزهای بین المللی روسیه از این تاریخ به بعد باز است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از صدور هنر کارت به عنوان شناسه هویت فرهنگی و هنری اعضای صندوق اعتباری هنر به شکل آزمایشی خبر داد.

«علی ربیعی» ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امیدوارم روند آزادی کامل همه زندانی‌های در آمریکا ادامه یابد و همانگونه که بارها اعلام کردیم ایران آمادگی کامل برای تبادل همه زندانیان را دارد و مسئولیت این تعلل برعهده دولت آمریکا است.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از تمدید اعتبار بخشی از دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان روستایی و سلامت همگانی خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از اجرای دومین مرحله طرح بازدید از واحد های صنفی عرضه کننده قلیان در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: در این طرح از 531 واحد صنفی بازدید و 33 قهوه خانه متخلف پلمب شد.

پکن - ایرنا - با درخواست مردمی برای برکناری شهردار یک شهر بسیار مهم تایوان و خودکشی یک سیاستمدار و مقام ارشد در این شهر، خانم "تسای اینگ ون" رهبر تایوان خواستار مصالحه برای عبور از این بحران سیاسی شد.