یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی اردبیل از شناسایی 164 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

اردبیل - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی نیر از اجرای طرح پلاک‌گذاری تراکتورهای با عمر بیش از 25 سال در این شهرستان خبر داد.

اردبیل - ایرنا - رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حساسیت‌های زیست محیطی در جامعه باید نهادینه شود و در این صورت است که از وقوع بسیاری از مسائل و مشکلات که منجر به تخلف زیست محیطی می‌گردد، پیشگیری خواهد شد.

بیرجند - ایرنا - معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: هر ساله در ایام نوروز بیش از یک میلیارد تومان فروش صنایع دستی در استان داشتیم که امسال شیوع ویروس کرونا فروش آن را به صفر نزدیک کرد.

بررسی مشکلات محیط کسب‌وکار درگفت‌وگو با علی فیروزی رییس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار

«علی ربیعی» ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: آمار پزشکی قانونی درباره حوادث آبان ماه دقیق است.

رسانه‌های اسپانیایی‌زبان سابقه دیرینه‌ای در روزنامه‌نگاری جهان داشته‌اند و توانسته‌اند سنت‌گذار باشند. محمدرضا نادری، روزنامه‌نگار پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی، سال‌ها در دفتر ایرنا در مادرید فعالیت کرده است. او در مصاحبه با برنامه «هرم وارونه» مدرسه خبر ایرنا از تجربیات خود گفته است.

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، جلب اعتماد مردم را بالاترین سرمایه اداره کل امور مالیاتی دانست و برجلب اعتماد مردم به عنوان پشتوانه محکم این نهاد تاکید کرد.

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «زیرنظر» اولین اثر مجیدصالحی در مقام کارگردان است؛ فیلمی که از زمان اکران تا به امروز حرف و حدیث‌های متعددی را برانگیخته است.

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی با بیان اینکه این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد، مردم را به رعایت نکات بهداشتی دعوت کرد و گفت: برگزاری آیین‌های عزاداری و شادی در راستای پیشگیری از انتقال ویروس باید باهمت مردم متوقف شود.

تهران - ایرنا - بحران شیوع ویروس کرونا و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی آن در اتحادیه اروپا، شکاف‌های ناشی از بحران‌های پیشین این اتحادیه را عمیق‌تر کرده و چشم‌انداز موجودیت این اتحادیه را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری از صادرات 620 هزار تنی محصولات گرمسیری و نیمه‌گرمسیری به ارزش حدود 500 میلیون دلار در سال گذشته خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه طرح ارتقای تاب‌آوری اجتماعی از سال 96 در استان خراسان جنوبی اجرا شده، تصریح کرد: اجرای این طرح باید در نقاط پرآسیب استان‌ها استمرار یابد زیرا می‌تواند به جوامع محلی کمک کند تا در مقابل آسیب‌ها به شناخت و انطباق و در نهایت تغییر شرایط دست یابند.

«علی ربیعی» ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه آمریکا می‌داند برای رسیدن به شرایط مساعد و دیپلماسی موفق با ایران چه کارهایی باید انجام دهد، گفت: اعتماد ما نسبت به صداقت و جدیت و نتیجه بخش بودن مذاکرات از بین رفته است و آمریکا برای اصلاح آن باید آنچه را که تخریب کرده است، از نو بسازد.

ساری - ایرنا - با گذشت بیش از 100 روز از همه‌گیری ویروس کرونا در استان مازندران، همچنان آمار بیماران مبتلا به این ویروس در این خطه شمال کشور بالاست و تمام 22 شهرستان استان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

ایرنا - تهران - علی ربیعی سخنگوی دولت روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.