یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) دو هزار و 710 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 118 هزار واحد رسید.

مسکو - ایرنا - وزیر انرژی روسیه گفت: تولید نفت روسیه امسال تا 520 میلیون تن خواهد بود و روسیه در ماه جاری توافق اوپک پلاس را به شکل 100 درصدی اجرا خواهد کرد.

کرج - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: سارقانی که طعمه های خود را از سایت های خرید و فروش کالا در فضای مجازی شناسایی و اقدام به سرقت اموال آن ها می کردند، در شهرستان نظرآباد دستگیر شدند.

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان سابقه دار که اقدام به 40 فقره سرقت به عنف در سطح این شهرستان کرده بودند خبر داد.

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، تلاش داریم تا دهه فجر امسال، باسوادی استان را به میانگین کشوری رسانده و جشن پایان بی‌سوادی را برگزار کنیم.

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت: برای طرح‌های پدافند غیرعامل به یک تفکر نوین، شجاعت و از همه مهم‌تر اقدام مطلوب نیاز داریم تا ما را در برابر تهدیدهای احتمالی آماده و ایمن کند.

تهران - ایرنا - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا کنون 173 هزار و 832 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 70 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 8351 نفر رسید.

قم - ایرنا - مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: مشترکین صنعتی که نسبت به کاهش پیک‌بار در ساعات اوج مصرف اقدام نمایند، پاداش دریافت می‌کنند.

یزد - ایرنا - رییس اداره بهزیستی ابرکوه گفت: مددجویان این نهاد برای اجرای طرح های اشتغال زا در انتظار دریافت 120 میلیارد ریال تسهیلات از بانک های عامل شهرستان هستند.

تهران - ایرنا - بیش از 170 بیمار مبتلا به «ویروس کرونا» در قطر تاکنون با تزریق پلاسمای بیماران بهبود یافته، معالجه شده‌اند که نیمی از این تعداد نیز با ثبت علائم بالینی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

تهران - ایرنا - طبق تقویم جدید فدراسیون جهانی تکواندو، زمان برگزاری مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان تغییر نکرد.

دهلی نو - ایرنا - حمید انصاری یک سیاستمدار ارشد هندی و معاون اسبق رییس جمهوری این کشور با انتشار مقاله‌ای در تحلیل تحولات منطقه خلیج فارس نوشت: همکاری داخلی امنیتی برای حفظ ثبات در این منطقه بسیار مهم است.

قصرشیرین - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: الگوی کشت تابستانه و پاییزه در اراضی کشاورزی پایین دست سدهای سراب و زاگرس این شهرستان تعیین شد.

کابل - ایرنا - رییس جمهوری افغانستان اعلام کرد که حادثه آتش گرفتن خودرو حامل مهاجران در یزد ایران باید به شکل جدی پیگیری شود.

رشت_ ایرنا _ فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به جز ضد انقلاب با همه رفیق هستیم و نگاه حزبی نداریم.

بوشهر - ایرنا - شیوه‌نامه و و نشان تولید دانشنامه‌های فرهنگ، هنر استان بوشهر روز دوشنبه در آیینی با حضور رئیس حوزه هنری و کارشناسان این بخش رونمایی شد.