یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با اشاره به اینکه میزان مصارف بانکی نسبت به منابع آن در استان بسیار پایین است، گفت: با میزان کنونی پرداخت تسهیلات چرخ توسعه در استان به خوبی نخواهد چرخید.

اهواز - ایرنا - فرماندار دشت آزادگان گفت: بازارچه مرزی چذابه در غرب خوزستان علیه ویروس کرونا ضدعفونی و گندزایی شد تا مسیر بازگشایی این مرز تجاری هموار شود.

کرج - ایرنا - امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به انتشار برخی اخبار جعلی و توهین آمیز در شبکه های مجازی گفت: رواج بداخلاقی دراین شبکه ها خطرناک است.

تهران - ایرنا - یک کارشناس اقتصادی گفت: وجود یک بازار آتی مستحکم در بازار سرمایه کشور از انتقال سرمایه‌ها به بازارهای غیررسمی و غیر شفاف جلوگیری کرده و سرمایه‌گذاران در دوره‌های ریسکی، راه بازار سرمایه و معاملات سکه و طلا در این بازار را در پیش خواهند گرفت.

تهران - ایرنا - مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید فریب اختلاف امتیازی که بین پرسپولیس و سایر تیم‌ها به وجود آمده را بخوریم و باید برای رسیدن به قهرمانی تا آخرین بازی بجنگیم.

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: نظارت جدی و مستمر بر در دو بخش درآمدها و هزینه‌ها و بررسی اسناد و مدارک دهیاری‌ها توسط کمیته ویژه بازرسی ضروری است.

تهران - ایرنا - یک میلیاردر اهل روسیه تابلوی نقاشی «جیغ» اثر «ادوارد مونک»، نقاش هلندی اوایل قرن بیستم، را در یک مزایده به قیمت 120 میلیون دلار خرید.

مشهد - ایرنا - نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه برگزار شد.

اراک - ایرنا - مسئول نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی شهرستان فراهان گفت: جشن تیرگان که از آیین‌های دیرین فراهان است امسال به دلیل تداوم مخاطرات ناشی از ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اجرای طرح سنجش نوآموزان استان با راه اندازی 30 پایگاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.

کرمان - ایرنا - فرماندار ریگان از آغاز اجرای طرح آسفالت و روکش 30 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

قزوین - ایرنا - بازارچه مجازی و فروش آنلاین محصولات دامی، زراعی و باغی و صنایع دستی بانوان روستایی قزوین روز دوشنبه در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان افتتاح و راه اندازی شد.

تهران - ایرنا - آخرین گروه محیط‌بانان شاغل آموزش ندیده سازمان حفاظت محیط‌زیست از 18 خرداد ماه دوره آموزش بدو خدمت محیط‌بانی را به صورت مجازی می‌گذرانند.

خرمآباد - ایرنا - شهید سید حشمت‌الله موسوی متولد ازنا از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است که در وصیت نامه خود به حفاظت و تبعیت از ولی فقیه تاکید و سفارش کرده هیچگاه از خط ولایت فقیه منحرف نشوید.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد که تعرض‌کنندگان به شبکه ریلی کشور با رصد روزانه پلیس راه آهن، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

تهران - ایرنا - مقامات نیویورک به دنبال ادامه اعتراض‌ها به رفتار خشن و نژادپرستانه پلیس در آمریکا، قصد دارند تا بودجه اداره پلیس این شهر که سالانه مبلغی حدود 6 میلیارد دلار است را محدود و به دیگر بخش‌های خدمات اجتماعی منتقل کنند.