یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی چیلات، چنگوله و هلاله شمالی باعث رونق و توسعه مراودات اقتصادی، تجاری و بازرگانی بین 2 کشور ایران و عراق در سطح گسترده‌تری می‌شود.

اهواز - ایرنا - مسوول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان گفت: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در خوزستان از آغاز شیوع ویروس کرونا (ابتدای اسفند پارسال) تاکنون حدود 624 هزار ماسک یک بار مصرف در 22 شهرستان این استان تولید و در مناطق محروم به رایگان توزیع کرده است.

تهران - ایرنا - با گذشت نزدیک به دو هفته از آغاز اعتراض‌های گسترده به تبعیض نژادی در آمریکا و برخورد خشونت آمیز پلیس و نیروهای گارد ملی با معترضان، هنوز آمار دقیقی از مجموع کشته‌ها و زخمی‌های این ناآرامی‌ها منتشر نشده است.

گچساران - ایرنا - جنگل ها و مراتع یا به عبارتی بهتر طلای سبز استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها در غفلت و سهل انگاری جوامع محلی، مردم و کمبود امکانات در حال خاکستر شدن است.

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از فروش بیش از 11 هزار میلیارد تومان شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس در سال 1398 خبر داد.

کاشان - ایرنا - رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: 69 هزار خودروی هنجارشکن در 2 ماه گذشته از سال‌جاری در این استان اعمال قانون شدند.

گناوه - ایرنا - معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان دیلم استان بوشهر گفت: استفاده از ماسک علاوه بر اینکه برای خود فرد به عنوان یک وسیله محافظت کننده عمل می‌کند اطرافیان را نیز در مقابل این ویروس مصون می‌کند.

رشت - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: یک شرکت بازرگانی که مبلغ بیش از 19هزار یورو ارز دولتی را به منظور واردات کالا به کشور دریافت کرده بود؛ به علت عدم ایفای تعهدات ارزی به پرداخت جریمه و شش ماه تعلیق محکوم شد.

تهران - ایرنا - پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: مسیر وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی‌ها صحیح است و امیدوارم این اتفاق هرچه سریعتر رخ دهد.

تهران - ایرنا - معاون سازمان ورزش شهرداری تهران از آغاز به کار فعالیت ورزش شهروندی صبحگاهی و عصر گاهی از امروز (19خرداد) درسطح 1200 بوستان پایتخت خبرداد.

بغداد - ایرنا - نیروهای «الحشدالشعبی» و ارتش عراق صبح امروز (دوشنبه) عملیاتی گسترده را با هدف شناسایی و نابودی عناصر تروریستی «داعش» در نزدیک مرزهای سوریه آغاز کردند.

کرمان - ایرنا - شهرداری شهربابک نماینده استان کرمان لحظاتی قبل با اعلام فدراسیون، برای دومین‌بار پیاپی قهرمان رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ایران شد.

اهواز - ایرنا - سرپرست تیم صنعت نفت آبادان گفت: مرحله سوم تست کرونا از بازیکنان تیم به عمل آمد که مشخص شد سه بازیکن تیم به این بیماری مبتلا هستند.

تهران - ایرنا - اعمال قرنطینه اجباری در قزاقستان، مردم را به اختصاص زمان بیشتری در فضای آنلاین وا داشته و همین امر باعث شده است که شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی از قبل بحران کرونا ذی‌نفع شوند.

اردبیل - ایرنا - عملیات محلول‌پاشی و مبارزه با آفات گیاهی در جنگل‌های مشگین‌شهر همچنان ادامه دارد.

تهران - ایرنا - مدافع ایرانی و ملی‌پوش ترابوزان اسپور، گفت: توانایی قهرمانی در سوپرلیگ و جام حذفی را داریم و به نظرم هر 2 جام را فتح خواهیم کرد.