یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواشناسی تهران اعلام کرد: از امروز (19 خرداد) تا پایان هفته روند افزایش دمای سه درجه‌ای در تهران پیش‌بینی می‌شود.

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با تلاش ماموران مبارزه با کالای قاچاق، یک محموله لوازم خانگی خارجی و قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

ایرنا - تهران - تفاهم‌نامه راه‌اندازی پارک اقتصاد دیجیتال پردیس امروز دوشنبه بین سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پارک فناوری پردیس امضا شد. طرفین پیش از امضای تفاهم‌نامه از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

ارومیه - ایرنا - مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان گفت: 1.5 هکتار از زمین‌های کشاورزی ارومیه به کشت گیاهان دارویی سیاه دانه، اسطوخودوس و آویشن اختصاص یافت.

کابل - ایرنا - شبکه طلوع نیوز افغانستان به نقل از منابع خبری گروه طالبان اعلام کرد که دور نخست گفت‌وگوی بین افغانستانی صلح در قطر برگزار خواهد شد.

تهران - ایرنا - شرایط کنونی کشور باعث شده تا انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 برای جناح‌های سیاسی مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد. به همین دلیل هم هر یک از این جناح‌ها با توجه به پتانسیل و نیروهایی که دارند برآن هستند تا در فاصله زمانی تا ثبت‌نام برای نامزدی این انتخابات چهره‌هایی معرفی کنند که از محبوبیت لازم در میان مردم برخوردار باشند.

تهران - ایرنا - «سرگئی میلینکوویچ ساویچ» ستاره لاتزیو با سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسید.

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: پرونده برداشت دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری (98- 99) استان بسته شد.

سمنان - ایرنا - رییس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان سمنان گفت: 108 میلیارد ریال بابت 13 هزار و 900 نسخه دارویی بیماران خاص و پرونده ای تامین اجتماعی این استان در سال 98 به مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: ارقام خرمای استان جهت صادرات و معرفی به بازارهای جهانی، نیازمند برندسازی و معرفی هرچه بیشتر است که باید در دستورکار قرار گیرد.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: چهار نفر از اعضای این کانون در ششمین مهرواره نیایش در بخش پویا نمایی رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.

کرمانشاه - ایرنا - حساس‌کردن جامعه در ابتدای شیوع کرونا از سوی رسانه‌ها باجدیت آغاز شد و به مدت 2 ماه این ویروس و تبعات آن در تیتر اخبار رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و در مهار و کنترل این بیماری هم موثر واقع شد به طوریکه مردم به دلیل اطلاع‌رسانی گسترده به توصیه‌های متولیان حوزه سلامت عمل می‌کردند و همکاری خوبی با شیوه‌نامه‌های وزارت بهداشت داشتند.

تهران - ایرنا - رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه از فراهم شدن دسترسی قضات کشور به همه قوانین و مقررات به صورت تنقیح شده خبر داد.

قم - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم گفت: ساختار جدید آبفای استان که در چارچوب یکپارچه شدن آب و فاضلاب شهری و روستایی صورت گرفت، موجب افزایش سرعت اجرای طرح‌ها در این بخش شده است.

تهران - ایرنا - اقیانوس‌ها همانند ریه‌های سیاره‌ها هستند و بخش اصلی اکسیژن موردنیاز را تامین می‌کنند.

کرمان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: این اداره کل در تقابل با توسعه استان قرار ندارد بلکه این نهاد در کنار و همگام با توسعه کرمان است و از ظرفیت های قانونی خود برای پیشبرد اهدافش استفاده می‌کند.